י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אם למען בתה

פרויקט אישי: מצטרפות להפרשת חלה לקראת הניתוח של הילה

הילה המתוקה נולדה עם תסמונת נדירה שפוגעת בגפיים ובדיבור • ביום רביעי הבא היא עוברת ניתוח בשתי רגליה, ואמה, אסתי, פונה אל קוראות 'בחדרי - נשים' עם בקשה אישית • מתגייסים למען הילה

פרויקט אישי: מצטרפות להפרשת חלה לקראת הניתוח של הילה
הילה שוורץ צילום: באדיבות המשפחה

הילה המתוקה, בת החמש וחצי, עוברת ביום רביעי הבא ניתוח בשתי רגליה. אמה, אסתי שוורץ, העלתה היום (שלישי) בקשה אישית בדף הפייסבוק הפרטי שלה, כשהיא פונה לנשים שמפרישות חלה, ומי שמוכנה תעשה זאת לרפואתה של הילה והצלחת הניתוח.

המטרה היתה להגיע ל- 40 נשים, ובתוך מספר שעות נרתמו 60 נשים. בשל כך הוחלט להרחיב את הפניה ולנסות להגיע לקהלים נוספים, כי כמה שיותר נשים שיקיימו את המצווה לרפואתה, כך יותר טוב.

וכך הגענו ב'בחדרי – נשים' לשיחה עם אמא של הילה, כשהזיכרונות ממנה לא מרפים. רק לפני 8 חודשים הבאנו את הווידאו המרגש של הילה במפגש עם ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, וביקשה ממנו לשים לב למתקני הפארקים עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

כאשר הילה נולדה, התבשרו הוריה, דודי ואסתי, כי היא נולדה עם תסמונת נדירה שנקראת תסמונת פריסלביאנית בליטרלית, והיא פוגעת בגפיים ובדיבור. לאורך השנים עומדים הוריה, יחד עם שלושת אחיה של הילה, וכן סביה וסבתה – חיים ומירי ארנטל, מקימי מרכז 'זכרון מנחם' ועושים הכל למען ההתפתחות של הילה, שאכן נלחמת כמו לביאה קטנה ועושה צעדים משמעותיים.

עכשיו היא זקוקה לתפילות שלכם ושלכן: הילה בת אסתר.

רשמו לעצמכם את תאריך הניתוח: יום רביעי הבא, 30 באוקטובר 2019.

נשים שרוצות להצטרף לפרויקט הפרשת חלה להצלחת הניתוח, מוזמנות להירשם > לחצו על הלינק

רפואה שלמה להילה!  

הפרשת חלה ילד מיוחד ילדים עם צרכים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד