י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מהלך מפתיע

יש לכם עבר פלילי? מחכה לכם משרה מבטיחה במיוחד

בנק JPMorgan שהוא הבנק הגדול בארה"ב, מחפש עובדים חדשים בעלי עבר פלילי • מנכ"ל הבנק: "כאשר מישהו אינו יכול להכניס את רגלו בדלת ולהתחרות על משרה, זה רע לעסקים ורע לקהילות הזקוקות לגישה להזדמנות כלכלית"

יש לכם עבר פלילי? מחכה לכם משרה מבטיחה במיוחד
פושע צילום: pixbay

בנק JPMorgan שהוא הבנק הגדול בארה"ב ומי שהוגדר על ידי המגזין הכלכלי 'פורבס' כ"החברה הציבורית הגדולה בעולם", מחפש עובדים חדשים בעלי עבר פלילי.

לדברי מנכ"ל הבנק, ג'יימי דימון, מדובר ברצון "להעניק הזדמנות שנייה לעבודה טובה". המהלך המדובר מגיע לאחר שמחקרים חדשים הראו כי ארה"ב מפסידה מדי שנה בין 78 ל-87 מיליון דולר בכך שאינה מכלילה בכוח העבודה אנשים בעלי עבר פלילי.

"כאשר מישהו אינו יכול להכניס את רגלו בדלת ולהתחרות על משרה, זה רע לעסקים ורע לקהילות הזקוקות לגישה להזדמנות כלכלית. אנו רוצים להרחיב את מאגר העובדים הפוטנציאליים שלנו, לאחר שכבר שכרנו אנשים עם הרשעות לחלק מהמשרות המוצעות על ידי הבנק", אמר המנכ"ל.

הוא סיפר כי בראיונות העבודה לא ישאלו יותר המועמדים האם יש להם עבר פלילי, כפי שהיה נהוג עד עתה, ואף לא יסננו עובדים במידה וידעו כי יש להם עבר כזה.

מחקרים שונים שפורסמו בשנים האחרונות הראו כי מתן הזדמנויות לחינוך ועבודה מקטין את הסיכון עבור מורשעים בפלילים לחזור אל מעגל הפשע. עם זאת, הת'ר היגינבוטום, נשיאת מחלקת המדיניות של JPMorgan, אמרה כי ישנו חריג אחד. "במידה ושדדתם בנק בעבר, לא תוכלו להתקבל לעבודה אצלנו", ציינה.

פושעים פלילי בנק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד