י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הציבור קורא נכון את המצב

עמית סגל פרסם סקר פוליטי: הנה התוצאות

נראה שהציבור בישראל חכם ויודע לקרוא את המצב הפוליטי בצורה נכונה. סקר שפרסם הפרשן הפוליטי הבכיר בישראל בחשבון הטלגרם שלו וזכה לכמעט 15 אלף הצבעות, העלה כי רוב מוחץ של הציבור מבין שאין מנוס מבחירות שלישיות בכדי לפתור את המשבר הפוליטי 

עמית סגל פרסם סקר פוליטי: הנה התוצאות
עמית סגל בראיון ל'קול ברמה' צילום: צילומסך

האם 47 אחוז מהציבור סבור כי אין מנוס מבחירות שלישיות ב-2020? כך לפחות עולה מסקר שפרסם העיתונאי עמית סגל מ'ערוץ 12' בחשבון הטלגרם הפופולרי שלו בו הוא מחזיק בקרוב ל-50 אלף עוקבים.

סגל שאל "אז מי יהיה ראש הממשלה?" ונתן ארבע אופציות למענה. 47% בחרו באופציה שאף אחד לא יהיה ראש הממשלה ונלך לבחירות שלישיות. 28% בחרו באופציה כי בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא.

19% בחרו באופציה שבני גנץ ירכיב את הממשלה, לעומת 6% הסבורים כי מועמד מתוך 'הליכוד' ירכיב את הממשלה.

בסקר השתתפו 14,960 עוקבים.

יצוין כי הערב בשעה 20:00 יעניק נשיא המדינה ראובן ריבלין בשידור חי, את המנדט להרכבת הממשלה ליו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ, שיזכה גם כן לאבטחה מטעם משמר הכנסת למרות שאינו נושא בימים אלה בתפקיד רשמי המצדיק זאת. במקרה ויהפוך לראש ממשלה, יזכה לאבטחת היחידה לאבטחת אישים בשב"כ. 

לפני שיגיע גנץ לבית הנשיא בכדי לקבל את המנדט, הוא יוועד עם שותפיו להנהגה, המכונים 'הקוקפיט' - הלא המה; חבר הכנסת יאיר לפיד, ח"כ משה בוגי יעלון וח"כ גבי אשכנזי, שכבר בימים אלה מכהן כיו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

על פי החוק, אם בני גנץ לא יצליח להציג ממשלה ב-28 הימים הבאים, יגיעו 21 הימים האחרונים בהחלט לפני הליכה לבחירות. בהם כל אחד מ-120 הח"כים שיגיע לבית הנשיא ויודיע לו כי הצליח לגבש סביבו תמיכה של 61 ח"כים, יקבל את המנדט להרכבת הממשלה. 

סקר בחירות עמית סגל בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 93 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד