י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ממשיך בחרם על לפיד

סגן השר ליצמן: "לא אפגש עם בני גנץ" • צפו

בשעה זו מתקיימת פגישתם של אנשי 'בלוק הימין' יחד עם נתניהו, כשהנושא הבוער הוא המנדט שקיבל יו"ר כחול לבן מהנשיא • השרה שקד אמרה כי תיפגש עם אנשי כחול לבן מתוך נימוס וסגן השר ליצמן הצהיר כי לא ייפגש עם גנץ • "יש לי שליחים אלקין ולוין, אפנה את גנץ אליהם"

סגן השר ליצמן: "לא אפגש עם בני גנץ" • צפו
ליצמן מגיע לפגישה עם ראש הממשלה צילום: באדיבות המצלם

בפתח הפגישה הנוספת של חברי 'בלוק הימין' שמתקיימת בשעה זו בלשכת ראש הממשלה ובה דנים הצדדים בתרחישים הפוליטיים האפשריים כשהמנדט יעבור הערב לידיו של יו״ר כחול לבן בני גנץ, מתייחס סגן השר ליצמן לסוגיית החרם על יאיר לפיד.

בכניסתם של ראשי המפלגות לפגישה, הם התייחסו למצב הפוליטי כאשר אמרו כולם כי הבלוק עדיין חזק יציב. יו״ר יהדות התורה אמר במענה לשאלת העיתונאים כי יסרב לפגישה עם בני גנץ.

לדברי ליצמן, "יש לי שליחים, זאב אלקין ויריב לוין. אפנה את גנץ אליהם". בניגוד לשרה שקד שאמרה כי מתוך נימוס היא תיפגש עם גנץ אומר ליצמן, "יש לי נימוס לראש הממשלה, אלקין ולוין, הם השליחים שלי ואמנה אותם".

ליצמן אמר במענה לשאלת 'בחדרי חרדים' האם החרם על יאיר לפיד עדיין שריר וקיים: "אני לא מתעסק עם זה, יש לי הסכם מה שיש לי מסוכם, מה שאמרתי הכל קיים".

השרה איילת שקד אמרה בכניסתה לפגישה עם ראש הממשלה, "גוש הימין חזק ויציב וככל שיבינו את זה בכחול לבן יותר מהר כך יחסך זמן יקר לכולנו". שקד הבהירה עוד בעניין פגישה שלה עם אנשי כחול לבן, כי "לדבר בוודאי אפשר אבל המו״מ יהיה רק עם צוות הגוש".

השר נפתלי בנו אמר בכניסתו, "אזרחי ישראל חזרו היום לעבוד אבל רק הפוליטיקה הישראלית עדיין בחופשה ותקועה, אנחנו חייבים לצאת מה פלונטר ולהקים ממשלת אחדות רחבה - הציבור לא יסלח לפוליטיקאים שיובילו אותו לבחירות בפעם השלישית, אני מקבר עם שני הצדדים ואני משוכנע שנצליח להקים ממשלת אחדות בסופו של דבר".

בני גנץ יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד