ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
השף המפורסם ל'בחדרי'

קידוש השם • השף המפורסם ל'בחדרי': "סירבתי להצעת המיליארדר בגלל הכשרות"

זוכה תוכנית הבישול מאסטר שף התבשר בימים האחרונים, כי המיליארדר היהודי-רוסי רומן אברמוביץ' מעוניין לשכור את שירותיו • כשהתברר לו שיהיה עליו לבשל אוכל לא כשר - סרב להצעה המפתה • "אני מבשל רק כשר ברוך השם"

קידוש השם • השף המפורסם ל'בחדרי': "סירבתי להצעת המיליארדר בגלל הכשרות"
יהודה עמר צילום: באדיבות המצלם

השף המפורסם יהודה עמר, זוכה תחרות הבישול הפופולרית בישראל 'מאסטר שף' - שרק לפני חודשים ספורים פתח סושי-בר כשר במלון "סטאי" היוקרתי שביפו, הגיע לבית קפה בכפר שמריהו, שם התבשר כי המיליארדר אברמוביץ' מעוניין שהוא יעבור לעבוד אצלו במשרה מלאה ויהיה אמון על כל המזון שיוגש באחוזה הפרטית.

כחלק מהתפקיד היה אמור עמר לבנות תפריט מיוחד למליארדר ולהגיע באופן קבוע לאחוזה הפרטית, שם יבשל לאברמוביץ', למשפחתו, לצוות הקבוע שלו וכמובן לאורחים ולאנשי העסקים שמגיעים לביתו של האוליגרך עבור פגישות עסקים ושאר בילויים.

על פי מקורביו של עמר, בעבור העבודה הוא היה אמור לקבל סכום אסטרונומי, והוא אכן שקל את ההצעה בכובד ראש. אולם, לכשהבין שאברמוביץ מתעניין במספר מגוון של מנות וביניהן גם מנות לא כשרות, החליט עמר - המבשל רק אוכל כשר ושומר על כשרות בעצמו, לדחות את ההצעה על הסף.

עמר אמר ל'בחדרי' כי הוא מבשל רק אוכל כשר, מה שגרם לו לוותר על ההצעה שתכניס לו עשרות אלפי שקלים בחודש. "אני מבשל רק כשר ברוך השם", הוא אמר, וזאת הסיבה שסירבתי להצעה.

הוא העביר מסר לאנשיו של אברמוביץ ובהם הסביר למה הוא לא יכול לקבל את ההצעה כמות שהיא, וכשהובן על ידי שני הצדדים שמדובר בעניין מהותי, עמר וויתר על ההצעה האטרקטיבית וגרם בכך לקידוש השם עצום.

יהודה עמר רומן אברומוביץ מאסטר שף כשרות קידוש השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד