ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
ההקלטות נחשפות

נתניהו למוזס: "אם אתה בא להפיל אותי, אפתח בכל הכלים שיש לי"

"אם אתה בא להפיל אותי, אז אני אפתח בכל הכלים שיש לי, ואני אפתח, כי בסוף זו תהפוך למשימת חיי", נשמע נתניהו אומר למוזס בהקלטה שנחשפה היום בערוץ 13 • בתגובה שואל אותו נוני  מוזס: "אז האם אפשר להימנע על סמך זה שאתה מבטיח לי שיהיה משהו בעתיד?"

נתניהו למוזס: "אם אתה בא להפיל אותי, אפתח בכל הכלים שיש לי"
בנימין נתניהו/ארנון מוזס צילום: פלאש 90

"אם אתה בא להפיל אותי, אז אני אפתח בכל הכלים שיש לי, ואני אפתח, כי בסוף זו תהפוך למשימת חיי. צריך להכיר אותי, אתה מכיר אותי חלקית. וזה דבר שאפשר להימנע ממנו", כך נשמע אומר ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, בהקלטה שנחשפה הערב (מוצ"ש) בערוץ 13, כשהם דנים על חוק ישראל היום.

ההקלטה היא מאחת הפגישות שנמצאות במוקד תיק 2000, פגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, לבין ארנון (נוני) מוזס, מו"ל ידיעות אחרונות. בהקלטות נשמע בין היתר נתניהו אומר למוזס "החוק הוא נכון בפני עצמו, ואני אתמוך בו. אבל אם אתה בא להפיל אותי, אז אני אפתח בכל הכלים שיש לי, ואני אפתח, כי בסוף זו תהפוך למשימת חיי. צריך להכיר אותי, אתה מכיר אותי חלקית. וזה דבר שאפשר להימנע ממנו". בתגובה אומר לו מוזס: "אז האם אפשר להימנע על סמך זה שאתה מבטיח לי שיהיה משהו בעתיד?".

בהמשך, נשמע מוזס אומר לנתניהו: "אני שאלתי אותך מה חשוב לך, אמרת שחשוב לך בנט וכחלון". נתניהו בתגובה השיב לו: "לא חשוב לי בנט וכחלון, חשוב לי איזון".

עוד נשמע נתניהו אומר כי "אני מדבר מבחינת כנות ותקשורת סבירה, זה לא רק אם אתה מוריד את רף העויינות אלי מתשע וחצי לשבע וחצי". מוזס בתגובה אומר לו: "נו ברור. עזוב, צריך לדאוג שאתה תהיה ראש ממשלה".

עוד נחשף על ידי רביב דרוקר בחדשות 13, כי נתניהו תקף את מוזס ואמר לו כי "הידיעות שאתה כותב, הכול מוטה". מוזס בתגובה אומר לו "אני אומר לך, תביא מישהו שיכתוב". בהקלטה נוספת נשמע נתניהו אומר: "לא יהיה מצב שאני מותקף", ומוזס אומר לו: "אתה יודע שאתה הופך את הגלגל?".

בהמשך, אומר לו נתניהו: "אני מדבר עם רב אומן". מוזס בתגובה אומר: "מי? אתה!", ונתניהו מדגיש: "אתה! אתה רב אומן בזה".

בתגובה לפרסום, נמסר מטעמו של ראש הממשלה: "ראש הממשלה נתניהו ניהל שיחות סרק עם נוני מוזס, וגם הפרקליטות מודה שלא הייתה לו כוונה לאפשר את העברת החוק לסגירת ישראל היום. להיפך, ראש הממשלה נתניהו הוא היחיד שפעל נגד החוק, פיזר את הכנסת ובלם אותו וזכה בתמורה לסיקור עויין מנוני מוזס".

"לעומת זאת, איתן כבל, ציפי לבני, יאיר לפיד ואביגדור ליברמן, קידמו את החוק וזכו לתקשורת מלטפת בתמורה. האבסורד הוא שמעמידים את נתניהו לדין ובאחרים לא נוגעים. גם הערב אתם מביאים הדלפה פלילית ומגמתית שמטרתה לפגוע בראש הממשלה נתניהו ולהסיט את תשומת הלב מצחנת האכיפה הבררנית שהתגלתה בתמלולי חקירתו של איתן כבל".

עוד נמסר: "מי ששומע את כל ההקלטות של שיחות נתניהו ומוזס מבין היטב שמוזס הוא שסוחט ומאיים על נתניהו - ונתניהו בסך הכל מבהיר שהוא יגיב לכך על ידי התקפה תקשורתית על מוזס, כפי שאכן עשה במהלך מערכת הבחירות".

נוני מוזס תיק 2000 הקלטות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד