י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפורש סוכת שלום עלינו

גלריה מסכמת: כל המי ומי בסוכת ראש העיר בני ברק

התייצבות מקיר לקיר נרשמה בשמחת החג בסוכתו של ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין שאירח את חברי הכנסת של יהדות התורה לצד עשרות אורחים וסקרנים וצמרת המשטרה. סיקור וגלריה 

גלריה מסכמת: כל המי ומי בסוכת ראש העיר בני ברק
סוכת ראש עיריית בני ברק צילום: שוקי לרר

במהלך ימי חג הסוכות שעברו עלינו לטובה, קיים ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין עלייה לרגל ל"סוכת ראש העיר" רחבת ידיים סביב שולחנות ערוכים בכל טוב, אליה עלו במשך שעות ארוכות לחוג בצוותא את שמחת החג, רבנים, ח"כי יהדות התורה, ראשי ערים, פוליטיקאים ואישי ציבור, בכירי העירייה והעסקונה המקומית, ראשי הקהילות וקהל רב.

בין המשתתפים הרבים שכיבדו בנוכחותם ניתן היה למנות את  הגר"י סילמן, שלוחא דרבנן ח"כי סיעת יהדות התורה, יו"ר דגה"ת ח"כ משה גפני, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, ח"כ אורי מקלב, סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש, ח"כ יעקב אשר, ח"כ יעקב טסלר, יצחק פינדרוס, אשר באו ליטול חלק ב"סוכת ראש העיר" ושיבחו כל אחד בתורו את פעילות ראש העיר למען קידום העיר על כל תחומיה וצרכיה הרבים.

כמו כן השתתפו במהלך שמחת החג ראשי המשטרה, מפקדי מחוז ת"א ומרחב דן, וראשי השיטור המקומי, בכירי העירייה, מ"מ וסגני ראש העיר חנוך זייברט ומנחם שפירא, מנכ"ל העירייה שמואל ליטוב, נציגי סיעת ש"ס הארצית והמקומית, חברי המועצה מכלל הסיעות, מנהלי האגפים והמחלקות השונות, ראשי העיר לדורותיה, ראשי וגבאי קהילות הקודש, חצרות החסידים ובתי מדרשות, ועוד שורה ארוכה של נבחרי ואישי ציבור שבאו לכבד ולהוקיר ולשמוח בזמן שמחתנו.

ראש העיר אברהם רובינשטיין הודה לכל האורחים הנכבדים והמשתתפים הרבים שטרחו ובאו לסוכתו לשמחת החג, לרגעים של התעלות מתוך אחדות, בהודיה משותפת על העבר ובקשה תמידית אל העתיד, ובירך את הנוכחים שנזכה לפריסת שלום במשך כל ימות השנה, כמו בחג הסוכות, בצוותא עם כל תושבי עיר התורה בני ברק, מתוך רוגע ושלווה, ומתוך עשיית קודש בלתי פוסקת למען העיר ותושביה, בשליחותם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א".

את שמחת החג אשר התקיימה בסוכת אולמי 'קונקורד', אותה הפיקו במיומנות ובהצלחה גדולה צוות לשכת ראש העיר, ליוותה מקהלת 'יחד' בליווי תזמורתו של שייע ברים, אשר הנעימו בפרקי שירה. 

צפו בגלריה מסכמת של הצלם שוקי לרר

אברהם רובינשטיין עיריית בני ברק ראש העיר חג סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד