י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שלמה ליכטשטיין מנהל קשרי לקוחות בכללית מודיעין עילית התברך אצל רבני העיר

הרב אברהם וייס מנהל המגזר החרדי במחוז מרכז, עם הרב ירחמיאל מרקוביץ מנהל קשרי הלקוחות במודיעין עילית, יחד עם מנהל קשרי הלקוחות הנכנס הרב שלמה ליכטשטיין, ביקרו במעונם של הגאון רבי מאיר קסלר, מרא דאתרא מודיעין עילית, הגאון רבי ישראל זיכרמן, רב 'אחוזת ברכפלד' והגאון רבי ליפא ליוש, רב שכונת 'גרין פארק'

שלמה ליכטשטיין מנהל קשרי לקוחות בכללית מודיעין עילית התברך אצל רבני העיר
ליכטשטיין אצל הרבנים צילום: כללית

עם כניסתו לתפקיד מנהל קשרי לקוחות של כללית במודיעין עילית, עלו הרב שלמה ליכטשטיין כשהוא מלווה במנהל המגזר החרדי במחוז מרכז הרב אברהם וייס ומנהל קשרי הלקוחות הוותיק במודיעין עילית הרב ירחמיאל מרקוביץ, למעונם של רבני העיר ורבני השכונות לעצה וברכה לקראת מלאכתו החשובה בדאגה לצרכי הרפואה והבריאות של תושבי העיר לקוחות כללית.

נציגי כללית מהמגזר החרדי ביקרו במעונו של המרא דאתרא הגאון רבי מאיר קסלר שליט"א, במעונו של הגאון רבי ישראל זיכרמן שליט"א רב 'אחוזת ברכפלד' ובמעונו של הגאון רבי ליפא ליוש שליט"א, רב שכונת 'גרין פארק'.

בביקור אצל הרב קסלר • קרדיט: כללית

הרבנים שמעו מהנציגים סקירה על מערך הרפואה והבריאות של כללית במודיעין עילית, והביעו את הערכתם והוקרתם לפעילות של מנהלי קשרי הלקוחות הרב מרקוביץ והרב ליכטשטיין ושל העומד על גבם, מנהל המגזר החרדי במחוז, חבר הנהלת העיר הרב וייס, שפועלים ללא לאות עבור התושבים להנגיש ולהתאים את שירותי הבריאות האיכותיים עבור כלל הלקוחות מכל האוכלוסיות.

הרבנים שנתקלים מטבע הדברים במקרים הדורשים התערבות רפואית ומעורבות של קופות החולים, הכבירו שבחים והודו לנציגים על העשייה הברוכה ועל השותפות המלאה שבין כללית לקהל לקוחותיה במודיעין עילית בכל השכונות ובכל התחומים.

בביקור אצל הרב הרבנים • קרדיט: כללית

הרב וייס ציין בפני הרבנים את מלאכתם המסורה של הרב מרקוביץ והרב ליכטשטיין, שבתקופה הקצרה מאז מינויו הספיק לפעול רבות עבור הלקוחות, מה שניכר בעלייה המרשימה במספר לקוחות כללית כתוצאה משביעות הרצון הרבה הקיימת מפעילותם. הרב וייס מנה את המרכזים הרפואיים של כללית המעניקים שירות איכותי ומקצועי המותאם לצרכים של תושבי העיר, ממרכזי בריאות האישה, מרכזי בריאות הילד ושורה ארוכה של מרפאות ונותני שירות בהסכמים בכל רחבי העיר שלא משאירים תחום אחד ללא מענה מושלם ומלא.

הרב וייס העלה גם את נושא שיתוף הפעולה הצמוד עם הרבנים לאורך כל הדרך, כאשר הכל נעשה בהתייעצות ובשיתוף מלא של הנהגת העיר בכל המישורים כמו מוקדי הרפואה והלכה לפני צום יום הכיפורים שפעלו בשיתוף רבני העיר ומומחי כללית ועוד שורה ארוכה של מיזמים ושיתופי פעולה בין הרבנים לכללית במודיעין עילית.

הרב שלמה ליכטשטיין הודה לרבנים על האמון הרב בפעילותו ובכללית עצמה והצהיר כי יעשה ככל הניתן על מנת להקל על תושבי העיר בכל תחום ונושא שידרש, להגיע לפסגות של איכות ומקצועיות רפואית לצד שירות אדיב ואישי המותאם לצרכי האוכלוסייה.

 

שירותי בריאות כללית מודיעין עילית שירות לקוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד