י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הנס הגדול

אייכלר בכנס: "רוצים לחסל את היהדות". צפו

ח"כ ישראל אייכלר נאם הערב בכינוס מועצת הקהילות של 'אגודה', התייחס לחיסולו של מנהיג ארגון הטרור דאע"ש, ותקף את רודפי הדת בישראל • צפו בדבריו 

אייכלר בכנס: "רוצים לחסל את היהדות". צפו
ח"כ ישראל אייכלר צילום: אלי סגל

"במשך שנים אמרו שמפא"י שלטה שלושים שנה בגלל מטה יום הבחירות ולא הבנו את זה. אחר כך הליכוד כבש את השלטון והסבירו שזה בזכות השליטה בשטח. היום אגודת ישראל חזרה לשטח והקימה מטה יום בחירות מצוין. זה מה שרומם אותה בשתי מערכות הבחירות האחרונות", כך אמר הערב (שלישי) ח"כ ישראל אייכלר בכנס נציגי הקהילות של 'אגודת ישראל' בירושלים.

בהמשך דבריו התייחס אייכלר לחיסולו של מנהיג המדינה האיסלאמית דאע"ש אבו באכר אל בגדאדי ואמר, "יושבים פה כבר שעתיים שלוש ואף אחד לא מרגיש את הנס הגדול. אין דבר שקורה בעולם ואיננו בשביל ישראל. אבו בכר אל בגדדי סימל רעיון שצריך לסלק את היהודים מארץ ישראל ולהחזיר את אדמות הנביא. רבבות אנשים בכל רחבי העולם הצטרפו לרעיון והם מוכנים להרוג ולהיהרג כדי להשליט מלכות איסלמית. באותו זמן אנחנו יושבים בימים נוראיים ומנענעים לולב בחג בלי שאנחנו בכלל שמים לב לסכנות. הגדולות. והנה עשה הקדוש ברוך הוא עמנו חסד שבגדדי חוסל. ולמרות שיש עוד הרבה מחליפים למחבל הזה, אני מקווה שהרעיון הזה של לחסל את יהודי ארץ הקודש נחלש".

"גם בארץ ישראל", אמר אייכלר, "ישנם גורמים שרוצים לחסל את היהדות. הם מצהירים על הקמת ממשלה ללא חרדים ודתיים. ולמרות רצונם זכינו שהיהדות החרדית קמה וגם ניצבה".

פירות ההסתה

"עכשיו ממש מתפרסמת ידיעה על תחבורה ציבורית בתל אביב בשבת", ציין חבר הכנסת והוסיף, "הם ינסו בכל כוחם לקעקע את יסודות הדת אבל הם לא יצליחו. נמשיך להשקיע בתעמולה והסברה לפחות את אותם כספים שהם משקיעים בתקשורת נגד החרדים. אנחנו צריכים להסביר לכולם שהחרדים הם נכס גם עבור מי שאיננו דתי".

לסיום אמר, "נקווה שתקום ממשלה יחד עם החרדים, אבל אם לא עלינו להיות ערוכים לבחירות".

אבו בכר אל בגדדי יאיר לפיד אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד