כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ברית לא שגרתית • צפו

האב הפתיע: "ויקרא שמו בישראל... הגרלה!"

רמי טרייסמן ערך בשבוע שעבר ברית לבנו והפתיע את אורחיו כשהחליט לבחור לבנו הרך את שמו על פי תיבת הגרלות • צפו בתיעוד הבלתי שגרתי

האב הפתיע: "ויקרא שמו בישראל... הגרלה!"
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

לפני כשבוע רמי טרייסטמן הפתיע את אורחיו שחשבו שהגיעו לעוד ברית מילה שגרתית. המוהל הכריז על התינוק "ויקרא שמו בישראל...". אך במקום תשובה, אחד מחבריו של טרייסטמן הניף קופסה ענקית וצעק "הגרלה!".

האורחים החלו לצחוק ולא הבינו מה קורה אבל טרייסטמן, שתכנן את הכל מראש - שלף פתק מתוך הקופסה והכריז כי שמו של העולל יהיה נתן אליהו.

"הקהל היה מופתע לגמרי", סיפר טרייסטמן בראיון לאמנון לוי בערוץ 13. "כולם נקרעו מצחוק. חבר שלי הביא אליי את הקופסא ואני הכנסתי יד, הוצאתי פתק מתוך בערך 14 פתקים ששמנו שם וכך נתנו את השם לתינוק".

ואם שאלתם, זו לא הפעם הראשונה שמשפחת טרייסטמן מנסה את הטריק הזה. פשוט בפעם הקודמת כולם היו בהלם ואף אחד לא צילם. "עשינו את זה גם עם הילד הקודם, שעכשיו כבר בגן, אבל אף אחד לא ידע שזה הולך לקרות אז לא צילמו את זה", אמר טרייסטמן לאמנון לוי. "הפעם התאמנתי מראש שלא יהיו פאדיחות".

אכן, ללא ספק שטרייסמן הצליח לספק לאורחיו הצגה מרשימה, אבל כששואלים אותו אם באמת התכוון לתת לבנו שם בהגרלה, התשובה מפתיעה אף יותר. "אין ספק שבחירת שם זה דבר רציני", הודה טרייסטמן. "אז אמנם רצינו לעשות שמח לקהל ולהפתיע, אבל ההגרלה לא באמת אמיתית. ידענו כל הזמן איך אנחנו הולכים לקרוא לו".

ברית מילה ויקרא שמו בישראל הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד