ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בתמורה לפירוק בלוק ה-55

ההצעה המפתה של כחול לבן לצמד בנט-שקד

ההצעה של כחול לבן לבנט ושקד בתמורה לפירוק בלוק ה-55: שני תפקידי שרים לסייעה המצומקת • בכחול לבן מכחישים

ההצעה המפתה של כחול לבן לצמד בנט-שקד
בנט וגנץ צילום: פלאש 90

כשבועיים לסיום תקופת המנדט להרכבת הממשלה על ידי בני גנץ - בכחול לבן מציעים לאנשי סייעת הימין החדש, המונה שלושה חברי כנסת, שני תפקידי שרים בתמורה לפירוק בלוק הימין והצטרפותו לממשלת 55 בראשות בני גנץ, כך מדווח הערב העיתונאי עקיבא נוביק.

על פי הדיווח, בכחול לבן העבירו לבנט ושקד הצעה באפיק לא רשמי, לפיה אם הם יבואו לממשלת 55 עם ליברמן והשמאל, הם יקבלו שני תיקים לבחירתם. על פי ההערכה - זו הסיבה שנתניהו נחפז לדבר על מינוי נפתלי בנט לשר מחדש.

‏בימין החדש טוענים הערב שההצעה לא רלוונטית. לדבריהם, הסיבה שכחול לבן מציעים כעת עולם ומלואו היא משום שרק בשלושת השבועות שנותרו לגנץ אפשר להקים ממשלה עם פחות מ-61 ח"כים. אולם לאחר מכן הכל משתנה.

חבר הכנסת מתן כהנא מהימין החדש רמז הערב על ההצעה וצייץ ברשת הטוויטר, "במצב המשבר הביטחוני והאזרחי ישראל פשוט משותקת. אסור, פשוט אסור בכל מחיר, להגיע לבחירות פעם שלישית (ורביעית, וחמישית)", לדבריו, "צריך להיות יצירתיים, לצאת מתבניות קיימות ולהקים ממשלה".

בכחול לבן הגיבו כי הם "פועלים להקמת ממשלת אחדות בראשות גנץ עם שתי המפלגות הגדולות. כיסאולוגיה לא תקדם לאידיאולוגיה". עוד אומרים בכחול לבן כי "לא הוצעו תפקידים לאף מפלגה - בוודאי לא למפלגות קטנות".

נפתלי בנט איילת שקד בני גנץ מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד