י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חובבי אבוקדו נהנים יותר

חובבת האבוקדו מצאה דרך להשאיר אותו טרי כל השנה

אם גם אתם אוהבים אבוקדו ואף פעם לא מצליחים לתפוס אותו בזמן הנכון לאכילה, כדאי שתראו מה חובבת האבוקדו מאוסטרליה גילתה ובכך חשפה את הדרך לאכול אבוקדו כל השנה

חובבת האבוקדו מצאה דרך להשאיר אותו טרי כל השנה
אבוקדו צילום: pixabay

ברמה האישית, אני לא אוהבת אבוקדו. במשך שנים לא הבנתי את המצוקה של האנשים המתלוננים על כך שתקופת בשלות האבוקדו מחזיקה בערך יום אחד, וגם זה בקושי. אם הצלחתם לקנות אבוקדו ברמת בשלות טובה – זכיתם בפיס ממש.

אלא שמאז אותו יום בו בני טעם אבוקדו בארוחה אצל אחת הדודות, הוא החליט שאוהב אבוקדו, וכך התחלתי להוסיף לרשימת הקניות, אבוקדו. כי מה אמא לא תעשה למען ילדיה? ואז למדתי להבין מה זה אומר לנסות לתפוס אבוקדו ביום הטוב שלו.

ואם חשבתי שאמא פולניה היא זו שעושה למען ילדיה הכל, באה אמא אוסטרלית אחת ועקפה אותי מימין. כנראה היא חובבת אבוקדו מושבעת. אותה גברת שהקימה עמוד פייסבוק שלם שעוסק בחשיפת מאכלים לבישול איטי, חשפה כי אפשר לאכול אבוקדו אפילו שנה אחרי הקניה שלו.

נשמע מוזר?

ובכן, אותה אוסטרלית, העלתה לרשת תמונה של נייר אפיה ועליו מונחות בצורה מעוררת השתאות, פרוסות אבוקדו שנראות בשלות וטובות. בהסבר כתבה לעוקבים שלה, כי שמעה שניתן לרכוש אבוקדו קפוא, אלא שהיא לא מצאה את המוצר, וחשבה "מדוע שלא אקפיא בעצמי"?

וכך עשתה ושיתפה: "אני קונה אבוקדו טרי, חותכת אותו לשניים, מוציאה את הגרעין החוצה ואז חותכת אותו לפרוסות. אתם יכולים גם לחתוך אותו לנתחים. אני מניחה את פרוסות האבוקדו על נייר אפייה ומקפיאה אותו. לאחר יום במקפיא, אני מעבירה את חתיכות או פרוסות האבוקדו לשקית, זאת על מנת שיהיה קל יותר להוציא בכל פעם את הכמות שאני רוצה. כשהפרוסות עוברות לשקית לאחר הקפאתן, הן לא נדבקות זו לזו. כשאני צריכה או רוצה, אני פשוט מוציאה חתיכת אבוקדו, נותנת לה להפשיר ומשתמשת בה לסנדוויץ' או כתוספת לביצים. האבוקדו נשאר יפה וירוק".

תוך זמן קצר השתגעו עוקביה הרבים ונהנו מהרעיון. היא קיבלה הרבה מאוד תגובות מברכות על הטיפ הגאוני שלה, וקהילת אוהבי האבוקדו צהלו ושמחו.

אבוקדו טיפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד