י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפלונטר הפוליטי

דרעי במתקפה על ליברמן: "הלך צעד נוסף קדימה אל עבר התהום הפוליטית שלו"

לאחר שליברמן הציב אמש אולטימטום כשבראיון ל'החדשות' הבהיר כי יחבור לממשלה עם מי שיכנע לדרישתו ויחרים את "החרדים והמשיחיים", בן בריתו הפוליטי לשעבר, שר הפנים אריה דרעי יוצא במתקפה נגדו • "ליברמן עשה צעד נוסף קדימה, אל עבר התהום הפוליטית והמוסרית שלו" 

דרעי במתקפה על ליברמן: "הלך צעד נוסף קדימה אל עבר התהום הפוליטית שלו"
דרעי וליברמן צילום: יעקב כהן, פלאש 90

לאחר האולטימטום שהציב אמש (מוצאי שבת) יו"ר ישראל ביתנו, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, מי שהיה עד לא מזמן בן בריתו הפוליטי של אביגדור ליברמן, יוצא במתקפה חריפה נגדו וטוען כי ליברמן יעדיף לשבת עם הערבים מאשר עם אחיו בסיעות הדתיות והחרדיות.

בפוסט שפרסם ברשת הפייסבוק כתב השר דרעי, "אביגדור ליברמן הלך צעד נוסף קדימה, אל עבר התהום הפוליטית והמוסרית שלו, והכריז באופן ברור כי יעדיף לשבת עם חברי הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה ואחמד טיבי - אותם כינה 'גיס חמישי' ו'מחבלים', ולא איתנו - אחיו ואחיותיו - הציבור המסורתי, דתי והחרדי".

"חכמינו אומרים שהשנאה מקלקלת את השורה" כתב דרעי, "היום אפשר לומר בצער שהשנאה האישית של ליברמן כלפי ראש הממשלה נתניהו, גרמה לו לסטות לחלוטין מדרכו ולשתף פעולה עם אלה ששנים פעל נגדם". דרעי הבהיר, כי "לא נשתוק ולא נשלים עם המשך הפסילות והחרמות של ציבור ענק במדינה רק בשל אמונתו ואורח חייו".

כזכור, אמש (מוצ"ש) הצהיר ליברמן בראיון לדנה וייס ב'ערוץ 2', כי מי מהצדדים הפוליטיים שייכנע לדרישותיו ראשון, הוא יחבר אליו להקמת ממשלה, כאשר מראש הממשלה הוא דורש להחרים את "החרדים והמשיחיים" כהגדרתו.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב בחשבון הפייסבוק שלו לאשמות שמוטחות בו לאחרונה: "בעת הזו זקוקה מדינת ישראל למנהיגים ולא לאינטרסנטים. ההשמצות וההאשמות של נתניהו כלפיי וכלפי אחרים וחוסר היכולת שלו לקבל החלטה אחת פשוטה - להיפרד מהגוש החרדי משיחי - מעלה סימן שאלה ענק לגבי כושר המנהיגות והשיקולים המנחים אותו".

"גם המשך ההתחמקות מהחלטה על קבלת מתווה הנשיא מצד בני גנץ וכחול לבן" כותב ליברמן, "מעלה שאלות קשות לגבי מנהיגות ויכולת קבלת החלטות בתקופה קריטית. מטרתנו כפי שהגדרנו אותה במערכת הבחירות האחרונה הייתה ונשארה הקמת ממשלת אחדות ליברלית".

"רוב אזרחי מדינת ישראל" מדגיש ליברמן, "מתנגדים לרעיון של מערכת בחירות שלישית. אני מציע לכולם להיות קשובים לרחשי הלב של הציבור. הצפייה שלי, הן מהליכוד והן מכחול לבן, היא לתשובה ברורה מהר ככל האפשר ובא לציון גואל".

אביגדור ליברמן אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד