ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
שברו שיא גינס

נשואים כבר שמונים שנה ומגלים את הסוד

בני זוג בגילאי 105 ו-106 מדרום טקסס, חוגגים 80 שנות נישואים ובכך שברו שיא גינס • הם מגלים את הסוד לנישואים ולחיים ארוכים • "לחיות במתינות ולהפגין לבביות"

נשואים כבר שמונים שנה ומגלים את הסוד
עוגת יומולדת צילום: באדיבות המצלם

בני זוג מבוגרים, בני 105 ו-106, מציינים 80 שנות נישואין. הם נפגשו לראשונה ב-1934 בדרום טקסס - ארצות הברית, התחתנו ומאז הם גרים באותו מקום. הם בני 106 ו-105, והחליטו לשתף את הסוד לחיים ארוכים ואת הסוד לנישואין ארוכים ומאושרים.

צריך "לחיות במתינות ולהפגין לבביות" הם מספרים. הם הוכתרו כזוג המבוגר ביותר בעולם על פי ספר השיאים של גינס. בני הזוג הם ג'ון הנדרסון בן ה-106 ואשתו שארלוט בת ה-105, ובחודש הבא הם יציינו 80 שנות נישואין, 80 שנה של חיים משותפים, הם גרים כיום באותו מקום שם נפגשו לראשונה, העיר אוסטין, חמש שנים אחר כך הם התחתנו.

הגברת שארלוט למדה באוניבריסטת טקסס, וג'ון שיחק בקבוצת הפוטבול של האוניברסיטה, ובשמונים השנים האחרונות הוא דאג להגיע לפחות למשחק אחד כל שנה.

בני הזוג עברו לגור לפני כמה שנים בבית אבות הקשור לאוניברסיטה, שם הם שומרים על פעילות בריאה. לג'ון יש תשובה על השאלה מה הסוד לנישואין ארוכים ומאושרים, ומה הסוד לחיים ארוכים, הוא אמר כי צריך "לחיות במתינות ולהפגין לבביות כלפי בת הזוג".

נישואים יום נישואים שיא גינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד