י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אין על הישראלים

תיירים מגרמניה נשדדו בישראל ונדהמו מההפתעה שחיכתה להם

זוג תיירים מגרמניה נפלו קורבן לשוד רכבם בים המלח, כשבתוכו כל מה שהביאו עמם לחופשה. ישראלים טובים גרמו להם לחייך כשנרתמו לדאוג להם למקום לינה ופינקו אותם באוכל, כסף ושאר פינוקים | "אנחנו לא יודעים איך להודות לתושבי המדינה המקסימה הזאת. אנחנו כבר מתכננים את הביקור הבא שלנו בישראל"

תיירים מגרמניה נשדדו בישראל ונדהמו מההפתעה שחיכתה להם
אתר נופש. אילוסטרציה צילום: unsplash

רכבם השכור של בני זוג מגרמניה נגנב עם כל הרכוש שלהם במהלך חופשה בים המלח. תושבי ערד התגייסו למענם והפתיעו אותם עם כסף, בגדים ואוכל, כך מפרסם כתב 'ישראל היום' שמעון יעיש.

ג'וליאן וסוסנה, זוג תיירים בשנות השלושים לחייהם הגיעו לחופשה קצרה בישראל. הם הגיעו מירושלים לים המלח ובשעות אחר הצהריים נכנסו לרחוץ במים בזמן שהרכב שלהם חנה בסמוך אליהם. כשיצאו מהמים הם נדהמו לגלות – הרכב נגנב עם כל הציוד, הבגדים, הדרכונים, הארנקים וכל דבר שהיה ברשותם.

הם נותרו ללא כלום, גם הבגדים שלהם נגנבו. ולאחר התייעצות עם אנשים שהיו בחוף, הם הגיעו לתחנת המשטרה בערד כדי להגיש תלונה. השוטרים בתחנת המשטרה הזמינו להם פיצה על חשבונם ועובדת סוציאלית בשם סנדרה מערד, שהגיעה למקום כדי לסייע לזוג, פרסמה פוסט על המקרה וכאן מתחיל הסיפור המרגש.

דולב שי, הבעלים של ההוסטל Dead Sea Adventure Hostel בערד הציע לארח את הזוג שלאחר זמן קצר הגיע למקום. עשרות תושבי ערד הגיעו בעקבות הפוסט לבית ההארחה כשבידיהם שקיות מלאות בבגדים, אוכל, כסף ושלל פינוקים והכל, כדי שהתיירים מגרמניה ירגישו את האהבה שרק תושבי ישראל יכולים להעניק.

ג'וליאן וסוסנה אמרו בתגובה: "אנחנו לא יודעים איך להודות לתושבי המדינה המקסימה הזאת. אנחנו כבר מתכננים את הביקור הבא שלנו בישראל, לא היה לנו מושג שיש אנשים כל כך חמים ואוהבים בעולם, זה כל כך כיף ומחמם את הלב. גנבו לנו הכל, כולל הדרכונים ואנחנו מאושרים מהחום שקיבלנו. המשטרה הזמינה לנו פיצה על חשבונה, אנשים מסיעים אותנו במיוחד מערד לשגרירות גרמניה בתל אביב, הביאו לנו אוכל, כסף, בגדים, מה עוד אפשר לבקש, אנחנו אוהבים אתכם, תודה רבה".

בשיחה עם סנדרה שפרסמה את הפוסט היא מספרת ל'ישראל היום': "לאחר שפרסמתי את הסיפור שלהם קיבלתי עשרות פניות שלא מפסיקות, תושבי ערד ידועים בחום ובאהבה שלהם והתיירים מגרמניה הרגישו את זה, יש לנו עיר נפלאה ויש לנו העונג לארח אותם".

שי דולב, הבעלים של בית ההארחה בו ילונו השניים הלילה סיפר: "ברגע שהבנתי שאין להם איפה לישון מיד הצעתי להם להגיע אלינו, זו לא שאלה בכלל. מדובר בסיפור בכלל לא נעים, נגנבו מהם כל הדברים האישיים שלהם, הם נותרו במדינה זרה בלי כלום, זה המינימום שלנו לתת להם מקום לישון וקצת בגדים ואוכל".

ג'וליאן וסוסנה נסעו בשישי בבוקר לתל אביב לשגרירות גרמניה להוציא דרכונים חדשים. הם יישארו בתל אביב עד יום שני ולאחר מכן ישובו לגרמניה.

תיירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד