י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

425 בעלי עסקים התחילו להרוויח הרבה יותר

פגשנו אותם ביום שלישי האחרון בועידת ביזנסט לעסקים, כך הם כינו את עצמם, וניכר כי הם מכירים את המילה המורכבת הזו, וכבר גלגלו אותה הרבה על לשונם • 425 אנשי עסקים חרדיים מכל רחבי הארץ, במגוון מקצועות התקבצו תחת כיפת גג אחת, החליפו כרטיסי ביקור, סיפרו את העסק שלהם, ייצגו את עצמם בכבוד, התחילו בשיתופי פעולה, ושמעו הרצאות ממנפות. אז מה באמת התרחש שם?

425 בעלי עסקים התחילו להרוויח הרבה יותר
בהרצאה של ניר דובדבני צילום: משה ביטון

פגשנו אותם ביום שלישי האחרון בועידת ביזנסט לעסקים, כך הם כינו את עצמם, וניכר כי הם מכירים את המילה המורכבת הזו, וכבר גלגלו אותה הרבה על לשונם. 425 אנשי עסקים חרדיים מכל רחבי הארץ, במגוון מקצועות התקבצו תחת כיפת גג אחת, החליפו כרטיסי ביקור, סיפרו את העסק שלהם, ייצגו את עצמם בכבוד, התחילו בשיתופי פעולה, ושמעו הרצאות ממנפות. אז מה באמת התרחש שם?

מסתבר שהאחראית לכל האירוע ענק המימדים היא יזמית צעירה פורצת דרך, בשם אודיה גואטה, נשואה ואם לתינוקת, שלקחה את החזון צעד אחד קדימה, והצליחה להרים קבוצה מאוחדת ואדירה של אנשי עסקים חרדיים תחת קהילה אחת בשם ביזנסט. עתה הם התכנסו תחת קורת גג אחת לועידה משותפת עמוסת חוויות נטוורקינג ומטען עסקי כצידה לדרך.

אוכל לנשמה ולעסק

למרות מצב המלחמה שהג'יהאד הפעיל באותו בוקר, ולאחר אישור מפיקוד העורף לארגן כנסים במקומות סגורים, מאות אנשים ונשים זרמו למרכז ואאל, נחושים לגבור ולהצליח, או כפי שהגדירה אחת המשתתפות: "יזמית אדירה אחת שעשתה את הבלתי יאמן והרימה ועידת עסקים ראשונה מסוגה במגזר החרדי, כך שאפילו הטילים שנחתו על תל אביב לא הרתיעו אותה".

הכנס התחיל עם כיבוד עשיר של ארוחת בוקר מרעננת, מלווה בבר שתיה קרה וחמה, בליווי נטוורקינג והכרויות שנערכו בין המשתתפים. לאחר מכן הוזמן הקהל לאולם המליאה, להפקה ברמה בינלאומית, עם חברת ההפקות הטובה בארץ קפלין הפקות, מסך ענק עם טכנולוגיות מתקדמות, הכל דפק כמו שעון. דיברו המנטורים הגדולים ביותר בעולם העסקים, ניר דובדבני שחרך את הבמה וגם נתן מענה קצר במאור עיניים לבעלי עסקים שניגשו אליו אחרי ההרצאה, יוסי לוי שפתח לאנשים את העיניים לאפשרויות הגדלת העסק בצורה מטורפת, ויובל הס שהראה למשתתפים "סטאדי קייס" על חשיבותם של שימוש בסרטונים. אם ניר ויוסי התמקדו במכירות, או נכון יותר: איך לקדם את עצמנו לעברן, הרי שהס הדגים כיצד להעלות לרשת סרטון עם שלושת שלבי השיווק, על מנת שגם מי שאינו מישיר מבט למצלמה, יוכל להרוויח לקוחות ביושר.

ואז, מתוך מחיאות כפיים הופיעה אודיה על הבמה, הודתה נרגשות לבורא העולם, לאיליה בעלה, ולכל השותפים שתרמו מזמנם ומכישרונם לכנס. מפיקים, צלמים, שוזרת פרחים, כותבי תוכן, גרפיקאים, מעצבים, כך כל אחד עמד, ופסיפס שלם של אנשי מקצוע באמצעותם עמד הכנס על תילו התגלה במלוא הדרו.

מימין לשמאל - קובי טורנהיים, מיכה שולם, אליה גואטה, יוסי לוי וניר דובדבני • קרדיט: רחל חרד

תותחי מכירות

הפסקת קפה ובר מתוק, וכבר חזרנו לאולם המליאה שם שמענו הרצאות טד מאלפות מפי בעלי עסקים שהעניקו טיפים כיצד לשווק את העסק נכון, והאם המילה מכירות- קיימת בכלל.

לוי רסקין, עובדיה טופורוביץ, קובי טורנהיים, ואור אלון, בעלי מקצוע אלופים, כל אחד בתחומו, דכבר ניסו להיכנס לעולם העסקים, הצליחו בענק, ומסרו את שיטתם לקהל הרחב.

ארוחת צהרים עשירה הכוללת סלטים בשר ודגים חיכתה למשתתפים, והקשרים התחממו. עם האוכל הגיע התיאבון לעסקים. קצת מינגלינג, הכרות נרחבת, חלוקת כרטיסי ביקור, והתכנית ממשיכה.

שלושה סוגי הרצאות לבחירה: מיכה שולם בסדנת מכירות לוהטת, רוזין רוזנבלום בסדנה עדכנית של כתיבה שיווקית, ודורון גושן הנודע בטיפים על יצירת מוצרים דיגיטליים ושיווקם. כל משתתף בחר את ההרצאה המתאימה לו, שהעניקה לו כלים שימושיים לדרך העסקית.

בגמר ההרצאות, נחפזו המשתתפות לשמוע בעלות עסק המשתפות בכישלונות, ובעיקר- איך צמחו מתוך הכישלון. שיפי חריטן המקסימה הנחתה את הפאנל תוך שיתוף ושמיעת דעת הקהל. ניכר שהנושא קרוב ללבם של אנשי העסקים שאינם נבהלים מקשיים, ולומדים מהם לעתיד.

באותו זמן, שמעו המשתתפים כישלונות מפי בעלי מקצוע שצמחו למרות הקשיים, והמשיכו למרות הכל במולטירייטינג.. בהנחית גרשון רוזנבלום הכריש, שעודד את הקהל, והבטיח לסיכום שכולם יכולים לצמוח בגדול.

עושים ביזנס

גולת הכותרת של האירוע היתה הצגת הפעילות של הקהילה באירוע המרכזי, קהילת ביזנסט מציעה מפגשים לבעלי עסקים חרדיים ברחבי הארץ בקבוצות נפרדות לגברים ולנשים. כל קבוצה כזו מונחית על ידי מנטור עסקי מוביל מהמגזר ומשלבת תכנים עסקיים מקצועיים וסביבה איכותית המקדמת את בעלי העסקים ליעדי שיא בעסק שלהם.

לסיום היתה התכנסות סיכום בלובי. עמוסי תכנים, הכרויות, תוך נעימות נגינה, כאשר אודיה ובעלה עמדו על הבמה והודו לכל המשתתפים שהגיעו למרות המלחמה, למרות האזעקות, במטרה לנצח בעסק הפרטי שלהם.

הזוכה בהגרלה בחופשה זוגית הגיע לבמה והודה לחברת התיירות שיא טרוול, כאשר אל הבמה נכנס אלון צדוק מנכ״ל האקדמיה לנטוורקינג, שהנחה את המשתתפים בנטוורקינג יעיל ובשיתופי פעולה.

וכמו שהעיד קובי טורנהיים, מתווך במקצועו וחבר קהילה ותיק: "מעל הכל היה שם קהל חםםם אנשים באו לטרוף שם את העולם, ראיתי שם בעלי עסקים שמציגים את עצמם כמו שצריך, שוברים מחסומים, ניגשים אחד לשני, סוגרים עסקאות בלי למצמץ, והכל בתחושה כיפית של משפחה אחת/ תופעה כזו לא ראיתי בשום כנס עסקי שהשתתפתי בו ואני עדיין תחת התחושה המשכרת הזו של להסתובב בחברת 400 אנשים שבאו לעשות עסקים. נקודה".

הכנס הגיע אל סיומו המוצלח, ומאות המשתתפים יצאו עמוסי חויות ותוכן ערכי, לדרך עסקית מוצלחת, של ביזנס עם ביזנסט, לרווחים גדולים יותר, לקהילה אדירה הכוללת את כל בעלי העסקים החרדיים התורמים ונתרמים זה מזה.

כשביקשנו את התרשמותם של בעלי עסקים שהיו שם קיבלנו תגובות נלהבות כמו: "היה כנס שלמות כל הטופ 10 אצלינו. כולו נטו מקצוענות. בלי מניירות ובלי רעשי רקע. משהו אמיתי לקחת הביתה. ובעיקר מלא דרייב, רצון ותשוקה למשהו גדול יותר".

"קהל איכותי, הפקה מוקפדת הפרדה כמו שצריך, ואוכל משובח היו האבנים שהרכיבו את היום האולטרה מוצלח הזה".

אם נסכם את הכנס, הרי שבעלי העסקים שהגיעו, יצאו עם מטען חיובי ואדיר, עוצמות של מוטיבציה, קשרים, שיתופי פעולה, עם הפנים קדימה לעולם עסקי משובח של הציבור החרדי עם שמירת הצביון והניואנסים המתאימים, כיאות לציבור משובח תורם, ונתרם.

לפרטים אודות מפגשי העסקים של ביזנסט בכל הארץ חייגו: 053-7171-309.

  הכותבת היא מיכל בורשטיין, קופירייטרית וכותבת תוכן מקצועי שמכפיל את ההכנסות לבעלי עסקים. לפניות: [email protected]

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד