י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת הבחירות

הנשיא טראמפ עבר בדיקות רפואיות במרכז רפואי צבאי

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, עבר בסוף השבוע האחרון בדיקות מקיפות במרכז רפואי צבאי. הבדיקות לא היו חלק מלוח הזמנים הציבורי של הנשיא 

הנשיא טראמפ עבר בדיקות רפואיות במרכז רפואי צבאי
טראמפ צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שהה בשבת יותר משעתיים במרכז הרפואי הצבאי הלאומי וולטר ריד, כחלק מבדיקות שגרתיות, כך לפי הבית הלבן.

הבדיקה לא היתה חלק מלוח הזמנים הציבורי של טראמפ בסוף השבוע, והבדיקה הרפואית האחרונה שלו היתה בחודש פברואר האחרון.

דוברת הבית הלבן סטפני גרישם אמרה, כי הנשיא בן ה -73 "נמצא עם קמפיין מאד אינטנסיבי של בחירות 2020" ורצה לנצל את "סוף השבוע החופשי" בוושינגטון כדי להתחיל בחלקים מהבדיקה השגרתית שלו.

דוברת הבית הלבן לא ציינה אילו בדיקות הוא עבר, ולא דיווחה מדוע הביקור לא נחשף מראש. הביקורים הקודמים של הנשיא טראמפ ב- 2018 ו -2019 הופיעו בלוח הזמנים הציבורי שלו.

הדוברת הודיעה, כי "הנשיא עבר בדיקות מהירות, ונמצא במצב בריאותי טוב, הנשיא בריא ונמרץ ללא שום תלונות, כפי שראו כולם בהופעות שלו בעצרות הבחירות מול אלפי אמריקאים מספר פעמים בשבוע".

טראמפ ניצל את ביקורו בבית החולים וביקר את משפחתו של חייל של הכוחות המיוחדים שנפצע באפגניסטן. הוא נפגש עם הצוות הרפואי "כדי להביע את תודתו על כל הטיפול המצטיין שהם נותנים ללוחמים הפצועים שלנו, ומאחל להם חג הודיה שמח" מסרה הדוברת סטפני גרישם.

זה היה הביקור התשיעי של הנשיא בבית החולים מאז שנכנס לתפקיד כנשיא ב-2016

דונלד טראמפ נשיא ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד