י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ליברמן לא עדכן?

עודד פורר לפעילים: "לא נצטרף לממשלה צרה עם החרדים"

בצל הדיווחים על התקרבות בין נתניהו וליברמן לאחר שיחה אמש ולקראת פגיה נוספת היום, יו"ר סיעת 'ישראל ביתנו' בכנסת עדכן פעילים במפלגה כי אין סיכוי לממשלת ימין צרה עם החרדים, סמוטריץ ופרץ | אז מה כן? לא נותר אלא להמתין ולגלות מה יתרחש ב-48 השעות הקרובות

עודד פורר לפעילים: "לא נצטרף לממשלה צרה עם החרדים"
עודד פורר צילום: הדס פרוש, פלאש 90

השמחה היתה מוקדמת? לאחר שאמש (ראשון) נועדו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן לפגישה שהוגדרה כ"שיחה טובה", יו"ר הסיעה חבר הכנסת עודד פורר מעדכן את פעילי המפלגה כי לא קיים סיכוי לשבת עם החרדים תחת בנימין נתניהו בממשלה צרה.

על פי הדיווח בעיתון 'מעריב', פורר נועד היום (שני) עם פעילים במפלגה והתייחס לשיחות של יו"ר המפלגה איווט ליברמן עם יו"ר 'הליכוד' נתניהו ולהתקרבות ביניהם והבהיר להם כי "לא קיים סיכוי שישראל ביתנו תצטרף לממשלה צרה של נתניהו עם החרדים, סמוטריץ ופרץ".

בתוך כך, בסיעות החרדיות צפויים להתכנס היום לישיבות סיעה, בה הם צפויים לדון באפשרות כי יאלצו להתגמש על מספר חוקים עבור כניסה של אביגדור ליברמן לקואליציה, כאשר על הפרק נושאי דת ומדינה ובראשם חוק הגיוס, חילול השבת בפרהסיה, חוקי הגיוס, הנישואין והכשרות ועוד.

בנוסף, בשעות הצהרים צפויים חברי 'אגודת ישראל' להתכנס בלשכתו של סגן השר יעקב ליצמן, כדי לדון בהתפתחויות, כאשר בשלב זה לא ברור האם הדבר מעיד על כך ש'אגודת ישראל' ו'דגל התורה' יפעלו בנפרד או שמא מדובר בהמשך המפגשים שמקיים סגה"ש ליצמן בשבועות האחרונים.

ישראל ביתנו עודד פורר אביגדור ליברמן המפלגות החרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד