ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הצלתם את היתומים של המתמיד הצעיר

יישר כוח: גולשי 'בחדרי' פתחו את הלב ואת הכיס

בלי הכפלות ובלי עלויות: קמפיין גיוס ההמונים למען משפחתו של הרב דב פלאי זצ"ל נחל הצלחה נדירה תודות להתגייסותם של כל המעורבים בהפקתו שלא ע"מ לקבל פרס. גם כלי התקשורת החרדים התגייסו למשימה החשובה - גולשי אתר 'בחדרי חרדים' תרמו את הסכום הגבוה ביותר

יישר כוח: גולשי 'בחדרי' פתחו את הלב ואת הכיס
רבי דב פלאי זצ"ל בכתיבת חידושי תורה בימיו האחרונים צילום: באדיבות המצלם

בשבוע שעבר התגייס עם ישראל בהמוניו למען יתומי משפחת פלאי. דמותו הפלאית של אבי המשפחה, הגאון הצעיר רבי דב פלאי זצ"ל, "המתמיד" ששימש כר"מ בישיבת 'אוהל תורה' ובישיבת 'זוהר התורה', נגעה בכל אחד שנחשף לקמפיין שנערך עבור המשפחה, ועם ישראל פתח את הלב ואת הכיס.

התוצאה: כמעט 3 מיליון שקלים שנאספו מהקהל הרחב בתוך פחות משבוע למען המשפחה. מה שייחד את הקמפיין זו העובדה שכל הנוגעים בדבר נרתמו אליו שלא ע"מ לקבל פרס. חברת קוזמאצ' סיפקה את הפלטפורמה הטכנולוגית ללא מטרות רווח, כשמי שהוביל את הקמפיין בהתנדבות מלאה הוא יועץ תקשורת חרדי של אחד מראשי הערים במרכז הארץ. היועץ הצליח לרתום אף את כלי התקשורת החרדים לטובת הענין כמעט ללא עלות, זאת בנוסף לחומרי פרסום נלווים שהושגו אף הם במחירי עלות וכן עמותת 'יד אליעזר' שהקצתה חשבון בנק ייעודי לצורך ההתרמה.

גם אנחנו באתר 'בחדרי חרדים' נרתמנו במלוא העוצמה למען הקמפיין באמצעות פרסומים וכתבות שוטפות באתר. גולשי 'בחדרי חרדים' פתחו את הלב ואת הכיס ותרמו למעלה מתשעים אלף שקלים, יותר מכפול ביחס לכלי התקשורת האחרים ובס"ה כמעט חצי מסך התרומות שהתקבלו באמצעות הדיגיטל החרדי.

כאמור הקמפיין נגע בלבבות של כולם, והכניס בסופו של דבר 3 מיליון ₪ שלאור עלויות הקמפיין המזעריות יעברו ברובם המוחלט למשפחה. נתון מענין נוסף נוגע למספרים הקטנים שמאחורי הקמפיין. עיון בנתונים המופיעים באתר קוזמאצ' מעלה כי קרוב ל-8000 איש תרמו לקמפיין, מה שמסביר את הסכום הגבוה שגויס חרף העובדה שהקמפיין הנוכחי לא נערך בשיטת מאצ'ינג.

יועץ התקשורת שהוביל את הקמפיין ומעדיף להישאר בעילום שם מסכם: "לגייס 3 מיליון ₪ מהציבור הרחב למען המשפחה, בלי הכפלות וכמעט בלי עלויות, זה מרגש עד דמעות".

לדבריו, את הקמפיין ליוו מספר דילמות באשר לאופי הראוי לו. "התלבטנו מאוד אם לפרסם סרטונים מהשעות האחרונות שלו. זה חומר לא פשוט, אבל מצד שני מניע לפעולה. לאחר לבטים והתייעצויות עם כל הנוגעים בדבר הוחלט לפרסם אותם. ואכן, הציבור החרדי התגייס בהמוניו, ויחד עם כלי התקשורת ונותני השירות האחרים הוכיח שוב עד כמה הוא מלא חמלה, עזרה וחסד".

רבי דב פלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד