י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ההוכחה שטרנד אופנתי הוא פשוט פייק ניוז

למה אנשים לובשים בגדים שנראים כמו חיות? זו שאלה שמעניין לתת עליה את הדעת, ובינתיים נראה כי בעונה זו הזברה משתלטת על כל חלקה טובה: חולצות, נעליים, מעילים, אקססוריז ומה לא

ההוכחה שטרנד אופנתי הוא פשוט פייק ניוז
זברה צילום: pixabay

אופנת הבגדים המנומרים שלטה לאורך כמה עונות, והוכיחה שהיא מתאימה להרבה מאוד סגנונות נשים. אפילו ראש ממשלת בריטניה, הלכה עם פריטים מנומרים – מה שנחשב לתעוזה, כי האופנה נתפסה כזולה במיוחד.

בתקופה זו אנו עדות לכך שהזברה מתחילה לתפוס תאוצה.

מגזינים של אופנה הכריזו עכשיו בעונת הסתיו, כי פריטי זברה יכולים ללכת עם כל דבר. מה שאומר שנראה את הזברה בבגדים, כובעים, גרביים, נעליים וכל פריט אופנה אפשרי.

אחת הנשים החזקות בתעשיית הקולנוע האמריקאי, השחקנית והבמאית קייטי הולמס, מוכיחה כי טרנד אופנתי הוא המצאה שכל אחד ואחת יכולים להמציא. הדבר התגלה כאשר היא הופיעה באירוע נחשב, והתלבשה במגוון אלמנטים שככל הנראה לא היו עוברים אף משטרת אופנה.

היא טענה שהיא פשוט לובשת מה שהיא אוהבת, בלי לחשוב יותר מדי ובלי להתעסק בלבחור מה ואיך מתאים. אלא שבראיונות לתקשורת היא הודתה שיש לה סטייליסט צללים שפשוט עוזר לה לייצר את הבאזז.

בכל זאת, בלי קשר לאופנה יפה או לא יפה, טרנד הזברה שהפציע אי שם בשנת 2016, צובר תאוצה באופן רבתי, הוא פוגש אותנו הפעם בסריגים, מעילים, שמלות, וכו', והוא ממש לא רק בשילובים של הזברה הקלאסית, שחור ולבן, אלא מגיע גם בגוונים צבעוניים, ביניהם אדום, ורוד, ירוק ותכלת.

אופנה עיצוב אופנה טרנד פסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד