כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ליברמן בתפקיד המתווך

מרתון שיחות בניסיון אחרון להקים ממשלה - נתניהו אצל ריבלין

לקראת פקיעת המנדט להרכבת הממשלה של בני גנץ, ערב פוליטי דרמטי שכולל סבב פגישות מכריע. בזמן שנתניהו נפגש עם ריבלין, גנץ נפגש עם ליברמן שהפך בשעות האחרונות למתווך הלאומי | בהמשך, פגישה שלישית בין נתניהו לגנץ | ויש מי שמסרב בכל תוקף לממשלת אחדות

מרתון שיחות בניסיון אחרון להקים ממשלה - נתניהו אצל ריבלין
גנץ/ליברמן/נתניהו צילום: יונתן זינדל/תומר נויברג/מארק ישראל סלאם, פלאש 90

שעות בלבד לסיום המועד שהוקצב לגנץ כדי להרכיב ממשלה, סבב פגישות מתקיים הערב (שלישי) בניסיון אחרון להקים ממשלת אחדות בין כחול לבן לליכוד כשמתווך חדש נכנס לתמונה - אביגדור ליברמן.

לאחר שבשעות הבוקר נועד ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו עם יו"ר ישראל ביתנו חה"כ אביגדור ליברמן, החלו לקראת שעות הצהרים שיחות מו"מ אמיתיות בין הצדדים, כאשר מדובר בשיחות הקדמה של צוותי המו"מ לקראת פגישת ראשי המפלגות הערב.

בישיבה חשאית שהסתיימה בשעות האחרונות, דנו צוותי המו"מ של 'הליכוד' עם חבריהם ב'כחול לבן' בקווי היסוד של הממשלה ולאחר מכן נועדו צמרת ראשי 'כחול לבן' לישיבה.

בשעה 20:00 (שלישי) צפוי ח"כ בני גנץ להיפגש עם יושב 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן במשרדי 'כחול לבן' בתל אביב ובשעה 22:00 יגיע גנץ לירושלים כדי לפגוש את ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישה מכרעת.

בשעה שגנץ נפגש עם ליברמן, ראש הממשלה נמצא בשעה זו יחד עם השרים יריב לוין וזאב אלקין במעונו של הנשיא ריבלין, לפגישה שבה ינסה הנשיא להפציר בהם לעשות הכל שישראל לא תלך שוב לבחירות וינסה לרכך את העמדות ולקרב את החזון של הקמת ממשלת אחדות במתווה שהציע.

לצד השיחות המרתוניות, יו"ר מפלגת 'העבודה-גשר' ח"כ עמיר פרץ מבהיר הערב בחשבון הטוויטר שלו, "הבטחנו לאזרחי ישראל שינוי ותקוה, ולכן לא נשב בשום ממשלה שנתניהו עומד בראשה".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד