ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מגנה את דברי ההסתה

ביבי לגנץ: "עזוב את לפיד. בא נקים ממשלה"

ראש הממשלה מכנס בשעה זו את חברי בלוק הימין • מי שלא נטלו חלק בישיבה הם חברי סיעת יהדות התורה שטענו כי השתתפותם בה מיותרת • ראש הממשלה פנה לגנץ וביקש מימנו להיפגש שוב ולהגיע להבנות לקראת ממשלת אחדות • "תשתחרר מלפיד. אפשר להקים ממשלה"

ביבי לגנץ: "עזוב את לפיד. בא נקים ממשלה"
נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש90

לאחר דבריו הקשים של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס את ישיבת בלוק הימין. סיעת יהדות התורה החרימה את הישיבה בגלל שלטענתם זה מיותר ולכולם ברור כי הם חלק מהבלוק. 

ראש הממשלה פתח ואמר: "אסור לפסול אף ציבור, לא את הציבור החרדי שהוא חלק מהמדינה בשר מבשרינו, לא להחרים שום ציבור יהודים ולא יהודים - לא להחרים מי שתומך במדינת ישראל כיהודית דמוקרטית".

"אני רוצה להודות לאביגדור ליברמן שהסיר את הרעיון ההזוי של ממשלת מיעוט" אמר נתניהו, "ממשלה שנשענת על תומכי הטרור ועל האנשים שמקבלים הנחיות מהגדולים באויבינו".

"אני רוצה של לשאול את גנץ ואשכנזי" תוהה נתניהו, "איך הסכמתם ללכת אחרי לפיד ברעיון ההזוי הזה - זה היה מעשה שלא יעשה".

נתניהו פונה לגנץ ואומר: "בוא נשב ביחד ונודיע עוד הערב שאנחנו מקימים ממשלת אחדות לאומית במקום לגרור את המדינה לעוד בחירות. אני קורא לך גנץ, תשתחרר מלפיד, תעשה את הדבר הנכון, בוא לממשלת אחדות."

אם נצטרך" אומר ראש הממשלה, "אנחנו ערוכים לבחירות וגם ננצח בהן. אבל בשביל מה ריבונו של עולם? בגלל הפסילות האלה? המדינה צריכה לנצח. אנחנו הופכים לבדיחה".

"הפערים הם לא פערים גדולים" הדגיש נתניהו, "נושאי דת ומדינה לא באמת הפריעו לי יאיר לפיד - אפשר לגבור על הבעיה. אפשר להקים ממשלת אחדות ולעשות זאת כאן ועכשיו מיד".

נציין כי סיעת יהדות התורה סירבה להשתתף בישיבת הבלוק שהוא כשלטענתם השתתפותם מיותרת  שכן הם חברים לכל דבר בגוש. יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר הודיע בשמם כי נבצר מהם להשתתף בפגישה.

בלוק הימין בנימין נתניהו בני גנץ יהדות התורה יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד