י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החרדים מחריפים הטון

'נחשוף את הצביעות של ליברמן; הארץ תרעד'

בעקבות דבריו הקשים של יו"ר ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן היום בישיבת סיעתו, חברי הכנסת החרדים מחריפים את הטון ואחד מהם אומר ל'בחדרי חרדים' כי באם הוא ימשיך בהסתה, הם יחשפו הקלטות והסכמים שעשה בעבר עם החרדים • "הארץ תרעד"

'נחשוף את הצביעות של ליברמן; הארץ תרעד'
אביגדור ליברמן צילום: Tomer Neuberg/ Flahs90

לאחר שהוסרו כל המחסומים מול אביגדור ליברמן אחרי דברי ההסתה הקשים שאמר היום (רביעי) ולאחר שחברי הסיעות החרדיות יצאו כנגדו במתקפה קשה, בסיעות החרדיות לא אמרו די ומאיימים כעת כי באם ימשיך ליברמן במתקפה הברוטאלית שלו הם יחשפו הסכמים והקלטות שהיה להם איתו בעבר.

אחד מבכירי חברי הכנסת החרדים אומר ל'בחדרי חרדים', כי "ליברמן חצה את כל הגבולות", עוד מוסיף הבכיר ומצהיר, כי "הארץ תרעד כשנוציא את כל ההסכמים וההקלטות שיש לנו שהוא חתם ועשה איתנו". לדבריו "נמנענו מזה עד עכשיו גם במהלך קמפיין הבחירות האחרונות, עכשיו כולם יראו כמה שהוא צבוע".

כזכור, לאחר שהסית באופן פרוע כנגד הציבור החרדי התכנסה סיעת יהדות התורה לישיבת סיעה מיוחדת בה תקפו ראשי הסיעה יעקב ליצמן ומשה גפני את אביגדור ליברמן, לאחר ששמרו על קו מתון לאורך החודשים האחרונים ונזהרו שלא להיגרר אחריו.

ח"כ ‏גפני אמר בישיבת הסיעה, כי "ליברמן כשל לחלוטין בכל התקופה האחרונה, הוא הוביל לבחירות ראשונות ואז לבחירות שניות ועכשיו לשלישיות, והוא לא יודע לצאת מזה טוב אז מנסה לעשות סיבוב על הציבור החרדי".

"האיש הזה צריך לעזוב את המערכת הפוליטית" קובע גפני, "הבריון השכונתי הזה לא יכתיב לנו את אורח חיינו. לא שמענו מעולם דבר כזה בכנסת ישראל, היינו במערכת יחסים קרובה איתו ולא הכל אנחנו יכולים לספר".

"האיש הזה פשוט אנטישמי. מה הוא רוצה מילדים חרדים, ומלומדי תורה. אנחנו ניקח הכל בחשבון. אסור שיהיה בפוליטיקה הישראלית, הוא בא להטיף לנו מוסר? לנו?".

"היום בבוקר בוועדת הכספים" מסבר חבר הכנסת גפני, "העברנו את הפיצוי למסעדנים לבעלי האולמות בעוטף עזה, הוא בכלל יודע מזה? אתמול הפחתנו את המס מרכבי ההיברידי, הוא יודע מזה בכלל? מה הוא עשה ב20 השנים שלו בכנסת? כלום! רק מסית ומסית נגד ציבור בישראל".

"אנחנו נבחן את הדברים גם משפטית, לא נשחק לידיים שלו, ליברמן - של נעליך מעל רגליך, מי אתה בכלל. אפס!"

אביגדור ליברמן יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד