י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לאחר מחלה קשה

ממציא שיטת גרין לכוויות: רבי יעקב אלימלך גרין ז"ל

ר' יעקב אלימלך גרין ז"ל, שהוא ורעייתו חיה שתחי' המציאו את שיטת גרין לטיפול בכוויות באמצעות רפואה אלטרנטיבית - הלך לעולמו לאחר מחלה קשה בגיל 67 

ממציא שיטת גרין לכוויות: רבי יעקב אלימלך גרין ז"ל
הרה"ח רבי יעקב אלימלך גרין ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הרה"ח רבי יעקב אלימלך גרין ז"ל, מחשובי חסידי ויז'ניץ בשכונת סנהדריה בירושלים, הלך לעולמו לאחר מחלה קשה והוא בן 67 בפטירתו. 

ר' יעקב אלימלך גרין ז"ל ורעייתו חיה לאה המציאו את שיטת גרין והמשחה המפורסמת לכוויות קשות, שנחלה הצלחה בכל העולם והצילה אלפי אנשים מטיפולים בכוויות קשות. המנוח היה חתנו של הגאון החסיד רבי משה ברנשטיין זצ"ל, ראש ישיבת 'חיי עולם'. 

משחת גרין היא מותג מציל חיים והיא פותחה על ידי הגברת חיה גרין מירושלים והתקבלה בחודש אלול תשע"ו, בעקבות מקרה של ילד שאושפז בבית החולים.

לאחר שטופל באמצעות "שיטת גרין" לכוויות - ושוחרר במצב טוב, משרד הבריאות החליט לבחון את חוקיות השימוש במשחה הפופולרית בקרב המגזר החרדי ואישר באחרונה לשימוש חוקי את "המשחה הכתומה". 

ר' יעקב אלימלך התמסר רבות לעניין הגמ"ח שהיה בביתם, לשם היו מגיעים מידי יום אנשים רבים לטיפול בכוויות קשות ור' יעקב היה עוזר לרעייתו בכל מה שקשור לגמ"ח. 

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' כי היה איש חד שצהלתו על פניו תמיד והיה עוזר לאנשים חינם אין כסף, היה ממתפללי בית המדרש 'מאור חיים' בסנהדריה. 

אחד מאלפים רבים שפקדו את בית המנוח בסנהדריה מספר ל'בחדרי חרדים', "בתי נכוותה קשות לפני מספר שנים וכמובן פנינו לאשתו הרבנית חיה שתטפל בה בשיטה הייחודית שלה וכל פעם הייתה מפקירה את ביתה למען המטופלים. ובעלה היה גם כן נותן מעצמו לא מעט, אם זה בחיזוק לחולים, אם זה בעזרה וייעוץ, אם זה בשירות למען עם ישראל במאור פנים ובחמימות - שרק המשפחה המיוחדת הזו יודעת לתת. 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך: בנים ובנות חתנים ונכדים הממשיכים את דרכו. מסע ההלוויה יתקיים היום (חמישי) בשעה 13:30 בצהריים מביתו בשכונת סנהדריה המורחבת 136 בירושלים, ומשם להר המנוחות - שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

משחת גרין המשחה הכתומה רבי יעקב אלימלך גרין חסידות ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד