י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יגבר על טראמפ?

זהו הסכום שמתכנן המיליארדר היהודי לבזבז על הבחירות

ראש עיריית ניו יורק לשעבר היהודי וגם אחד מעשירי ארה"ב, צפוי להתמודד לנשיאות ארצות הברית בבחירות שיתקיימו בשנת 2020 והוא צפוי לשפוך לא מעט כסף מהונו הרב | בינתיים הוא מממן קמפיין שלילי נגד הנשיא המכהן טראמפ בעלות עתק

זהו הסכום שמתכנן המיליארדר היהודי לבזבז על הבחירות
ראש העיר, מייקל בלומברג. צילום: COL

כשהוא מתקדם לעבר ההכרזה על מועמדותו לנשיאות ארה"ב המיליארדר היהודי מניו יורק, מייקל בלומברג, מתכנן להקצות סכום של 15 עד 20 מיליון דולר לשם הבאת רישום של חצי מיליון תומכים.

הפרסום על ההשקעה הגדולה, אושר על ידי הצוות של בלומברג ביום רביעי האחרון, והידיעה מגיעה פחות משבוע לאחר שראש עיריית ניו יורק לשעבר חשף קמפיין פרסום ברשתות החברתיות בסכום של 100 מיליון דולר, קמפיין שתוקף את הנשיא טראמפ בארבע מדינות שונות.

המאמץ החדש יכוון ל-500,000 מצביעים מקבוצות חסרות-ייצוג, שבאופן מסורתי משתייכים לדמוקרטים, הכוללים אפרו אמריקאים, לטינים, אסיאתים, מצביעים צעירים, ואלה החיים ביישובים כפריים מסוימים. הקמפיין יחל בתחילת השנה הבאה באריזונה, מישיגן, צפון קרוליינה, טקסס, וויסקונסין, אך עשוי להתרחב למדינות נוספות.

בלומברג בן ה-77, לשעבר תומך רפובליקני, כבר הגיש את הניירת כדי להתמודד לנשיאות, ונרשם רשמית כדמוקרט רק בשנה שעברה, הוא צפוי לפרסם הודעה רשמית לגבי כוונותיו בשנת 2020 - בימים הקרובים.

מייקל בלומברג דונלד טראמפ בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 המירוץ לנשיאות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד