י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
17 שעות אחרי

יהדות התורה בתמיכה מעודנת: "מאחלים הצלחה במאבקו"

חצי יממה לאחר שהיועמ"ש אביחי מנדלבליט הודיע כי החליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, ב'יהדות התורה' משגרים הודעת תמיכה • "יהדות התורה מגבה את רה"מ בנימין נתניהו במאבקו המשפטי"

יהדות התורה בתמיכה מעודנת: "מאחלים הצלחה במאבקו"
ישיבת סיעת יהדות התורה צילום: באדיבות המצלם

חצי יממה לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה הודיע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו חשוד בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים ולאחר שכל ראשי הסיעות בבלוק הימין הביעו תמיכה מלאה בנתניהו - יהדות התורה נזכרת לפרסם הודעה תמיכה בראש הממשלה - רק 17 שעות אחרי.

בהודעה ששיגרו בדקות האחרונות (שישי) נמסר, כי "סיעת 'יהדות התורה' מגבה את רה”מ בנימין נתניהו במאבקו המשפטי ומאחלת לו הצלחה נוכח החלטת היועה"מ לממשלה בתיקים השונים".

"לראש הממשלה עומדת חזקת החפות" אומרים במפלגה, "ובהתאם לחוק יש לאפשר לו להמשיך בתפקידו עד לבירור משפטי חלוט וסופי כדין".

דווקא המפלגה החרדית הספרדית הייתה לחלוצה מבין מפלגות הימין שהביעו תמיכה בראש הממשלה, אמש זמן קצר לאחר דברי היועץ המשפטי לממשלה שגרו בש"ס הודעה, כי "אנו תומכים ומחזקים את ידיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, איש בעל זכויות עצומות בביטחון ובבניין מדינת ישראל".

"אדוני ראש הממשלה, אנו מאמינים ובטוחים שחפותך תוכח והצדק יצא לאור" הוסיפו. "חזק ואמץ, אל תערוץ ואל תחת. זה יום קשה למדינת ישראל. אנו מתפללים שמדינת ישראל תצא מהמשבר הקשה חזקה ומאוחדת".

יהדות התורה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד