ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
התככים הפנימיים רק מזיקים

השמאל לא ינוח - זוהי מטרתו הבלעדית // יענקי פרבר

העיתונאי יענקי פרבר, הידוע כתומך ליכוד נלהב טוען כי אם מישהו חושב שאחרי עידן נתניהו, השמאל ינוח אם יהיה ראש ממשלה מהימין, טועה, המאבק הוא על המחנה הלאומי. ‏מתנגדי נתניהו היו רוצים לקבל עשרה אחוז תמיכה ממה שהוא מקבל. רק עשרה, לא יותר. המתנגדים עומדים בצד ומקנאים. ‏וזה למה רודפים את נתניהו 

השמאל לא ינוח - זוהי מטרתו הבלעדית // יענקי פרבר
פעילי ליכוד ברחובות. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מדינת ישראל נמצאת בקלחת בחירות שלא היתה מקום המדינה, הניסיון להדיח ראש ממשלה מכהן כמו במדינות עולם שלישי צובר תאוצה, רק שהפעם זו הפיכה שמתרחשת לנגד עינינו ללא טנקים.

כולנו זוכרים את ניסיון ההפיכה הכושל והחובבני לפני מספר שנים בטורקיה, שם הצליח ארדואן לשרוד בזכות הפלאפון והרשתות החברתיות, זה נראה שגם הפעם זה יקרה בזכות הרשתות החברתיות, ראש הממשלה אמור להשתתף ביום שלישי הקרוב בהפגנת תמיכה בו בתל אביב, הפגנה שגם רבנים בציונות הדתית כדוגמת הרב חיים דרוקמן, קראו לאנשים להשתתף בה.

הפיכה בסגנון מזרח התיכון, או הפיכה בסגנון טורקיה, נראית מופרכת, אך אם הייתם שואלים את עצמכם לפני ארבע שנים, האם בישראל תתכן הפיכה של שני פקידים, היו מאשפזים אתכם באברבנאל.

היום הויכוח האם לקיים פריימריז בליכוד עלה שלב, וגדעון סער שהודיע בריש גלי שהוא רוצה להתמודד מול נתניהו לראשות הליכוד, הגיב לדברי ניר ברקת, שיצא נגד המהלך של בחירות בתוך הליכוד. לא אכנס לתוכן הדברים של סער וברקת, שניהם מדברים וכותבים מסערת רגשות.

אך דבר אחד ברור, את נתניהו יחליפו רק מתפקדי הליכוד, ולא פקידים, ולא כל מיני יועצי אחיתופל, את החוק צריך לקיים גם כשלא נוח. המצב כרגע שיש מתקפה על הליכוד, ונתניהו סופג לבדו את המתקפה, אם מישהו חושב שאחרי עידן נתניהו, השמאל ינוח אם יהיה ראש ממשלה מהימין, טועה, המאבק הוא על המחנה הלאומי. ‏מתנגדי נתניהו היו רוצים לקבל עשרה אחוז תמיכה ממה שהוא מקבל. רק עשרה, לא יותר. המתנגדים עומדים בצד ומקנאים. ‏וזה למה רודפים את נתניהו, כי יודעים שהוא יכל להישאר עוד עשר שנים ראש ממשלה.

פרבר. צילומסך 'ערוץ 13'

‏אני רק תוהה למה אנשים שלא הצביעו ליכוד מעולם, וגם לעולם לא יצביעו, מתערבים בנעשה בליכוד, מה זה עניינכם, תתעסקו בפריימריז של כחול לבן, של ישראל ביתנו, ושל המחנה הדמוקרטי. ‏בינתיים שפנים ושפנות בליכוד לא מדברים עם השם המלא, "גורם" "בכיר" "אחד מראשי". חוץ מגדעון סער כולם שפנים, קדימה תדברו בגלוי. חצי מכם לא הייתם חברי כנסת אם נתניהו לא היה עומד בראש הליכוד. אך ‏בניגוד לגדעון סער שאומר את אשר על ליבו, אפשר לאהוב אפשר לא לאהוב, אבל סער לא מסתתר מאחורי המילים שלו, אני אישית לא מסכים עם כל מה שהוא אומר, אבל הוא לא פחדן ולא מסתתר, הוא הולך עם האמת שלו עד הסוף. הבעיה היא עם הצבועים שבליכוד שמלקקים בגלוי לנתניהו, אבל מאחורי הגב מלכלכים.

התככים בתוך הליכוד מיותרים ומזיקים, גדעון סער בניגוד להרבה שפנים בליכוד, אומר מה שהוא חושב, אני חושב שהוא טועה, אני חושב שהוא עושה דברים לא נכונים, זה לא הזמן לצאת נגד המנהיגות של יו"ר הליכוד, גם גדעון סער אם יהיה יו"ר הליכוד יום אחד, הוא ירצה תמיכה חזקה בדיוק כמו שעכשיו מקבל נתניהו מתומכיו.

המריבות והוויכוחים בין סער לברקת בריש גלי, מזיקות לליכוד, רוצים לריב? כנסו לחדר סגור, אני חושב שכל חבר כנסת בתנועת הליכוד, חייב לגבות ולתת תמיכה מלאה ללא שום סייג, בראש הממשלה בנימין נתניהו, כי אם הליכוד יהיה חלש בבית, הוא יתפרק בחוץ. וזה הזמן דווקא בזמנים הקשים הללו, לעמוד מאחורי נתניהו, להתמודד בפריימריז תמיד יהיה אפשר, אבל בזמן הנכון. עכשיו זה לא הזמן.

יענקי פרבר הינו כתב חדשות החוץ של 'בחדרי חרדים' ופעיל בולט ברשתות החברתיות

גדעון סער בנימין נתניהו תנועת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד