י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"העבירו את הכסף"

מפתיע: לפיד מתגייס לטובת המאבק החרדי

יאיר לפיד מצטרף למאבק כנגד האוצר ודורש להעביר את הכסף המגיע לילדי החינוך המיוחד מהציבור החרדי • "הרב רפי, כל שיעור יקדם אותם לחיים טובים יותר"

מפתיע: לפיד מתגייס לטובת המאבק החרדי
יאיר לפיד צילום: תומר נויברג, פלאש 90

מפתיע: גם שר האוצר לשעבר ומי שמזמן הפך לסמל של אנטי חרדיות, חבר הכנסת יאיר לפיד, מצטרף למאבק כנגד האוצר ודורש להעביר את הכסף המגיע לילדי החינוך המיוחד מהציבור החרדי.

בציוץ שפרסם הבוקר (רביעי) כתב לפיד, "ילדי החינוך המיוחד החרדי לא יכולים לשלם את המחיר של הכאוס הפוליטי. התקציבים שצריכים להגיע אליהם לא יכולים לחכות יותר". לפיד פנה לשר החינוך ודרש, "אני קורא הבוקר לשר החינוך הרב רפי פרץ, העבר את הכסף לילדים. כל טיפול, כל שיעור יקדם אותם לחיים טובים יותר".

כאמור, מדובר בקרב שמנהלים במוסדות המוכשר מזה כמה חודשים בדרישה לאזן את התקציב המגיע ליליד החינוך המיוחד במוסדות המוכש״ר, העומד על כ-80 מיליון ש"ח - אלא שמשרדי הממשלה מסרבים למלא אחר בקשתם.

יצוין כי בחודשים האחרונים התקיימו מספר דיונים בנושא בוועדת הכספים כאשר יו"ר וועדת הכספים התחייב מספר פעמים שלא להעביר את תקציבי משרד החינוך עד שיותקן העוול - אלא שהמצוקה עדיין קיימת.

בנוסף, לאחרונה פרסם 'בחדרי חרדים' כי כמאה הורים עתרו לבית המשפט העליון וביקשו את התערבותו בנושא. הבוקר דווח כי המדינה מבקשת שנה שלימה כדי ללמוד את הנושא למרות שהוא מנוח על שולחנה כבר מזה כמה חודשים.

חינוך מיוחד יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד