י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החרדים יאלצו להתקפל?

ליברמן מפיח תקווה ב'ימין צרה' - בליכוד מפעילים לחץ על נתניהו

לאחר שנדמה היה כי אבדה התקווה, יו"ר ישראל ביתנו מפיח תקווה מחודשת בהקמת ממשלת ימין צרה כשבראיון לרדיו הבהיר שאם יהיו ויתורים בנושאי דת - הוא יכנס לממשלה. בליכוד כבר נשמעים קולות הקוראים להגיע עמו להסכמות • "הייתי מצטרף לממשלת 63. המכשול הוא נתניהו"

ליברמן מפיח תקווה ב'ימין צרה' - בליכוד מפעילים לחץ על נתניהו
ליברמן צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

לאחר שעד עתה כל הניסיונות להקמת ממשלת ימין צרה כשלו, בראיון לרדיו, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מפיח תקווה מחודשת בקרב אנשי הגוש. בראיון, ליברמן מסרב להטיל ווטו על נתניהו וקורא לוויתורים בנושאי דת ובליכוד כבר קוראים לנתניהו להיפגש עוד היום עם ליברמן.

בראיון ברדיו רקע אמר יו"ר ישראל ביתנו, כי "אם נתניהו היה מגיע איתי להסכמות בנושאי דת, הייתי מצטרף לממשלת 63". ליברמן מציין, כי "כרגע המכשול הוא הרצון של נתניהו לא להיפרד מכל הגוף המשיחי-חרדי".

"זה כמו חתונה קתולית", מסביר ליברמן, "לא יכול להיפרד. זה מה שמונע מישראל ביתנו להיכנס לקואליציה". ליברמן ממשיך להטיל את אשמת הכישלון על נתניהו: "הוא תמיד מוותר לאורתודוקסים, כל הניסיונות שלנו שיעזבו בשקט את כל הקשור לתחבורה ציבורית - מכיוון שנתניהו נתן הכל לחרדים, לליצמן וגפני, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיכנס לכזאת קואליציה".

בעקבות דבריו של ליברמן, בליכוד - האפוף בתחושת מרד - נשמעו קריאות הקוראות להיפגש מיידית עם יו"ר ישראל ביתנו ולהגיע איתו להסכמות במקביל, כל העת נמשכים מגעים מצידם של שרים וחברי כנסת שמנסים לרכך את החרדים. חבר הכנסת מיקי זוהר אמר: "אני קורא לראש הממשלה להזמין את ליברמן עוד היום לפגישה. אין דרך אחרת להקים ממשלה למעט ממשלת 63 עם ליברמן".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד