י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זעזוע בעולם

המומחה האיראני: "יש לשחוט את המפגינים"

מומחה לקוראן באיראן אמר בטלוויזיה האיראנית הלאומית, כי "יש לשחוט את המפגינים או לחתוך את כפות רגליהם ואת ידיהם, אם נהרוג 10,000 מהם זה לא יהיה הגזמה"

המומחה האיראני: "יש לשחוט את המפגינים"
המומחה האיראני צילום: צילום מסך

אבולפזל בהראמפור, מתורגמן ומומחה איראני לקוראן, התראיין לערוץ הראשון הרשמי של מדינתו לפני יומיים. במהלך הראיון הוא אמר כי על פי הקוראן, העונש למפגינים הוא שחיטה ומוות בייסורים, או כריתת הידיים והרגליים שלהם.

המומחה האיראני הוסיף ואמר כי העונש צריך להתבצע בפומבי, ובמקום בו הם ביצעו את "הפשע להפגין". לדעתו, חייבים לצלוב אותם על מנת לשמש הרתעה לאחרים. "הם אנשים שמחכים מאחורי הקלעים להוראות מארצות הברית" טען המומחה האיראני ברגע של טירוף "להרוג עשרת אלפים מפגינים לא יהיה בכלל הגזמה" הוסיף. על כך דיווח האתר MEMRI-TV שעוקב אחר הנעשה בתקשורת הערבית.

הדברים הנוראיים של המומחה לקוראן נאמרו על רקע המהומות ברחבי המדינה בשבוע שעבר, המהומות פרצו בשל עלייה במחירי הדלק, דבר שהכעיס את אזרחי איראן, מאחר ונפט הוא מוצר שאמור להיות זול לאזרחים.

ארגוני זכויות אדם בהם ארגון 'אמנסטי' טוענים, כי לפחות 143 בני אדם נהרגו מתחילת ההפגנות. כמו כן האינטרנט נותק למשך כמעט שבוע, אך נראה כי בימים האחרונים השלטונות הצליחו לדכא את המחאה באלימות קשה, והאינטרנט חזר בהדרגה לערים באיראן שם נערכו הפגנות סוערות.

איראן מחאות נפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד