ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
דרישה להצהרת נאמנות נתקלה בסירוב

פרסום ראשון: קרע בסיעת ש"ס בהסתדרות הציונית

קרע בין סיעת ש"ס בהסתדרות הציונית לסיעת ש"ס הארצית. יו"ר הסיעה בהסתדרות הודיע כי הוא אינו כפוך לארצית ובתגובה ח"כ בן צור המשמש כיו"ר הסיעה הארצית דרש משאר חברי הרשימה להצהיר נאמנות, אך נתקל בסירוב

פרסום ראשון: קרע בסיעת ש"ס בהסתדרות הציונית
יואב בן צור צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת הבחירות שצפויות להתקיים בקרוב בהסתדרות הציונית, סיעת ש"ס הארצית שנכנסה בשנים האחרונות גם להסתדרות הציונית נמצאת בפלונטר של ממש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מאחורי הקלעים קיים קרע לגבי הדמות שתייצג את תנועת ש"ס, כאשר הנציג לשעבר הרב אלי עבאדי, העומד בראשות הסיעה הודיע כי הוא מסרב להיות כפוף לתנועת ש"ס הארצית.

בתגובה, יו"ר סיעת ש"ס חבר הכנסת יואב בן צור דורש 'הצהרת נאמנות' מחברי רשימת 'אוהבי ציון', המשמשת כסיעת הבת של תנועת ש"ס בהסתדרות ונתקל בסירוב.

במכתב ששלח בימים האחרונים יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור לחברי סיעת ש"ס בהסתדרות הציונית 'אוהבי ציון', והגיע לידי 'בחדרי חרדים', הוא דורש מהם להצהיר אמונים לטובת הרשימה "המנוהלת על ידי יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור".



במכתב מפרט בן צור את הסכסוך שהתגלע בתוך הרשימה "הצהרתך זאת נחוצה לאור העובדה כי מר אלי עבאדי אשר על פי החלטת רבני וראשי הקהילות אינו מייצג את התנועה מכוחה אנו פועלים, עושה שימוש בשמכם כמועמדים מטעמו ולא כמועמדים מטעם סיעת 'אוהבי ציון' המנוהלת על ידי יו"ר סיעת ש"ס בכנסת. הצהרתך תיעשה במייל חוזר".

אלא שהקרב הופך למעניין, כאשר בתגובה לדרישת חבר הכנסת בן צור, שלח גם הרב עבאדי מכתב לחברי הרשימה, שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', בו מעקר עבאדי את טענותיו של ח"כ בן צור וטוען כי מכתבו משולל כל יסוד. לדבריו, "כלל לא ברור מדוע התעורר בן צור בשלב מאוחר לאחר שסיום הרכבת רשימת המועמדים היה עד לתאריך 2019\06\1 ובן צור התעורר מאוחר".

לא ברור איך הקרב יסתיים - 'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב.

אילן עבאדי יואב בן צור תנועת ש"ס ההסתדרות והחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד