י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הקורבן הוריד הכיפה

המשטרה הכריזה: שמנו יד על תוקף היהודי

משטרת פייבורג הודיעה כי תפסה את תוקף הצעיר הדתי במכון כושר לפני כחודש • "יצטרך לקחת אחריות על מעשיו"

המשטרה הכריזה: שמנו יד על תוקף היהודי
הכיפה שהושלכה לפח צילום: באדיבות המצלם

‏משטרת פרייבורג הודיעה כי היא צליחה לעצור את האדם שתקף את הצעיר היהודי בן 19 במכון כושר בעיר לפני כמעט חודש. "מדובר באדם עם אזרחות גרמנית שכבר היה מוכר למשטרה ועכשיו יצטרך לקחת אחריות על מעשיו" - לשון ההודעה של המשטרה. כך דיווחה אנטוניה ימין כתבת כאן 11 באירופה.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', סמואל קנטרוביץ', סטודנט יהודי בן 19, התאמן לפני כחודש בשעות הערב במכון כושר בעיר פרייבורג, כשפתאום גבר תפס אותו מאחורה, הוריד לו את הכיפה מהראש וצעק לעברו "יהודי מלוכלך" ו"שחרר את פלסטין".

בהמשך צעק לו "אתה רוצה שאני אכה אותך? הסתלק מכאן יהודי מסריח". לאחר מכן התוקף לקח את הכיפה שהוריד מראשו של הצעיר היהודי, ירק לתוכה והשליך אותה לפח. במשך דקות ארוכות אף אחד מהנוכחים בחדר לא הגיב עד שבסופו של דבר אדם מבוגר התערב וניסה להרגיע את הרוחות.

בעקבות המקרה, החליט סמואל להוריד בינתיים את הכיפה מראשו ובראיון עם כאן 11 הוא מספר: "חשוב לי שאנשים ידעו מה קרה, כי בפרייבורג ההנחה הרווחת היא שאנטישמיות קיימת רק בטלוויזיה או בברלין. אני מודה שאני מפחד לראות את הגבר שתקף אותי ברחוב. פעם הבאה הוא עשוי להחטיף לי מכות".

גרמניה אנטישמיות אנטישמיות אירופה תקיפות אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד