כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הכתובת הייתה על הקיר • מחדל

בן 65 ביצע מעשים חמורים בנערות סמינר בבני ברק

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: הורה לילדה שנפגעה הגיש תלונה במשטרה כנגד אדם שביצע מעשים חמורים בבתו ובחברותיה - נערות סמינר הלומדות בבני ברק • האם מדובר במחדל?

בן 65 ביצע מעשים חמורים בנערות סמינר בבני ברק
אילוסטרציה צילום: pixabay

הורה לתלמידת סמינר בת 16 הגיש במהלך החודש האחרון תלונה במשטרה, על כך שאדם ביצע מעשים חמורים בבתו ובחברותיה. על פי החשד, החשוד המתין לנערות בגילאי 16 בכניסה לבית ספר בבני ברק, וביצע בהן מעשים אסורים וחמורים, הן מדין תורה והן על פי חוקי המדינה.

עם קבלת הדיווח פתחו חוקרי המשטרה בחקירה אשר הובילה בסוף השבוע לאיתור זהותו של חשוד במעשה ולמעצרו. החשוד, תושב בני ברק בן 65, נחקר ובתום חקירתו נכלא. בסוף השבוע, לבקשת המשטרה, הוארך מעצרו בבית משפט שלום בת"א עד מחר (שני).

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי לפני כחודש הוגש נגד החשוד כתב אישום בעבירה דומה, ולפני כשמונה חודשים גם הוגש כתב אישום בעבירה דומה. "מדובר בחשוד מסוכן ועל פי החשד, החשוד נוהג לבצע עבירות של מעשה מגונה באופן סדרתי ושיטתי", אמר נציג המשטרה בדיון שהתקיים ביום שישי בבית משפט השלום בתל אביב.

"מדובר במספר לא מבוטל של תלונות נגד החשוד וגם מדובר במספר רב של קרבנות שאנו חוששים שהם לא הגישו תלונה במשטרה", הוסיף וביקש להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

פרקליטו של החשוד, עו"ד יחיאל וינרוט, טען כי יש לשחררו למעצר בית בפיקוח, והוסיף כי החשוד כבר נמצא בהליך בדיקה פסיכיאטרית, זאת במסגרת כתבי האישום שהוגשו נגדו בעבירות דומות.

לאחרונה, נשלח החשוד למכון ארגמן לגמילה, כך אמר פרקליטו עו"ד וינרוט שהוסיף, "הוא לקח על עצמו את הטיפולים האלה. הוא נמצא בתהליך". לדבריו, היה טעות בשיקול הדעת כאשר חשבו שהוא יוכל ללכת לבדו לכל מיני מקומות ללא השגחה צמודה.

השופטת חנה קלוגמן אמרה בתום הדיון, "מצאתי כי קיים חשד סביר שהחשוד מעורב בעבירה המיוחסת לו",וכאמור האריכה את מעצרו בארבעה ימים עד ליום שני בצהרים.

 

מעשים חמורים נערת סמינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד