י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"ביקשו מאות אלפי שקלים"

הח"כית שנטען שגרמה זעזוע מוח לילד: "סוחטים אותי"

במרחב ירקון במשטרה הוגשה תלונה נגד חברת כנסת לשעבר בגין תקיפה של ילד בכיתה א' במהלך פעילות בבית ספר בתל אביב • לטענת ההורים נגרם לילד זעזוע מוח עקב התקיפה • הח"כית לשעבר: "זהו ניסיון סחיטה של דמות ציבורית"

הח"כית שנטען שגרמה זעזוע מוח לילד: "סוחטים אותי"
שוטר ממלא דוח. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

גורמים מטעמה של חברת הכנסת לשעבר שנטען נגדה שתקפה ילד בכיתה א' וגרמה לו לזעזוע מוח, מסרו כי היא אינה יכולה להגיב באופן מפורט למה שהגדירו "האשמות מופרכות" מכיוון שהנושא נמצא בחקירה משטרתית. כך דווח ב'חדשות 12'.

לדבריה, האירוע הינו אירוע סחיטה של דמות ציבורית, מכיוון שלפני מספר ימים הוריו של הילד המותקף לכאורה שלחו מכתב מעורך דין בדרישה לתשלום של מאות אלפי שקלים תמורת "גידור" האירוע. לדבריה, דבר זה מוכיח כי זהו ניסיון סחיטה של דמות ציבורית.

עוד דווח ב'חדשות 12', כי "הח"כית לשעבר מציינת שהמציאות שונה לחלוטין מזו המוצגת, כשבפועל מי שהותקפה הייתה היא כשניסתה להגן על עצמה ועל בנותיה מתלמיד תוקף, שמפאת צנעת הפרט אנו נמנעים מלהרחיב את הדיבור לגביו", הוסיפו אותם מקורבים.

 
כזכור, במרחב ירקון במשטרה הוגשה תלונה נגד חברת כנסת לשעבר בגין תקיפה של ילד בכיתה א' במהלך פעילות בבית ספר בתל אביב. ההורים מספרים כי במהלך פעילות בבית הספר היא הטיחה את הילד בגדר ברזל וגרמה לו לזעזוע מוח.

לטענת ההורים שהתלוננו במשטרה, האירוע התרחש בתחילת השבוע שעבר לאחר שבית הספר יצא ליום תרבות בדרום העיר, בעת שהילדים היו בחניון. כשניסו ההורים לברר מה בדיוק קרה, נאמר להם שהאירוע התרחש לאחר שהילדים שיחקו והשפריצו מים אחד על השני התערבה הח"כית לשעבר והטיחה את אחד הילדים בגדר.

ב'מעריב' דווח, כי אביו של אחד התלמידים טוען כי בעת ששימשה כהורה מלווה, חברת הכנסת לשעבר התערבה במשחק של שני תלמידים ולאחר מכן קמה והדפה את אחד הילדים לגדר. עוד דווח ב'מעריב', כי התלונה נבחנת ונחקרת כעת ובמשטרה יגבו עדויות ממספר גורמים, בהם הצוות החינוכי של בית הספר ותלמידים במוסד החינוכי ששהו במקום האירוע.

תקיפת ילד חברת כנסת תלונה במשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד