כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כל הדרכים לשמירה על שיער בריא

  שמירה על שיער בריא היא משימה קלה מכפי שנהוג לחשוב, בעיקר אם לוקחים בחשבון את הטיפים הנכונים • אז למה להשתמש במסכת שיער, מה היתרונות של שמן הזנה ובעיקר כמה מים צריך לשתות? הנה כל התשובות

כל הדרכים לשמירה על שיער בריא
שיער בריא צילום: pexels

חוזק השיער מהווה לעיתים קרובות אינדיקציה לבריאות הכללית. יתרה על כך, שיער בריא גורם לכולנו להרגיש טוב יותר והוא מגביר את תחושת הביטחון עם או בלי כיסוי ראש. במילים אחרות, שמירה על שיער בריא צריכה להיות קודם כל אינטרס שלנו ולכן השאלה היחידה שעל הפרק היא כיצד עושים זאת בצורה נכונה.

ראשית, חשוב לזכור שכמעט לכל סוג של שיער יש דרישות מעט שונות. אם את רוצה לשמור על שיער בריא, עלייך לדעת האם את שייכת לקטגוריה של בעלות שיער יבש, שומני, דליל וכמובן חלק או מתולתל. מכאן והלאה, בחירת מוצרי הטיפוח הנכונים עבור השיער כבר תהפוך להיות משימה קלה מכפי שחשבת.

באיזה מוצרי טיפוח כדאי להשתמש?

מבחינה פרקטית, הדרך לשמור על שיער בריא היא להשתמש במסכות שיער ייעודיות. התפקיד של מסכה לשיער הוא להגן על שורש השערה מפני נזקי השמש ופגעי מזג האוויר, תוך כדי הוספת מראה רענן ומבריק. אופן השימוש במסכה תלוי כאמור בסוג השיער שיש לך, אך ההנחיות המדויקות מופיעות על האריזה ולא צריך להתאמץ על מנת לאמץ אותן.

עוד מוצר טיפוח שיעזור לך לשמור על שיער בריא בכל גיל ולאורך זמן הוא שמן הזנה. מטרת השמן היא כפי שאפשר להבין להזין את השיער בחומרים חיוניים, שלרוב הולכים לאיבוד בגלל השגרה היום יומית והעומס. בין היתר, החומרים שבהם משתמש השמן על מנת להזין את השיער עוזרים לו להיראות בריא יותר ומחזקים את שורש השערות.

כאן המקום להזכיר שיש אצל נשים בגילאים שונים טעות נפוצה שבאה לידי ביטוי בבחירת השמפו הלא נכון. בפועל, שמפו שלא מתאים לסוג השיער עלול לגרום יותר נזק מתועלת ועכשיו זה בדיוק הרגע להשקיע עוד כמה דקות כדי למצוא את המוצר שמתאים לך.

צעדים לשיער בריא יותר

מלבד שמן הזנה ושילוב מסכה בשגרת הטיפוח של השיער, תצטרכי לעשות גם כמה התאמות בסגנון החיים ובהרגלים. ראשית, זכרי שלא כדאי לצאת מהבית עם שיער רטוב מתחת לכיסוי הראש משום שזה גורם להצטברות לחות ונזקים. במקום זה, עדיף לנסות לייבש את השיער עם מגבת עדינה ובטפיחות קלות.

לבסוף, זכרי שבריאות השיער והבריאות הכללית מושפעים מהתזונה שלך. הוציאי מהתפריט מזונות מעובדים, ותרים על סוכרים ומלוחים ושתי לפחות 15 כוסות מים ביום. לצד ההשפעה החיובית על בריאות ומראה השיער, מהר מאוד תגלי ששתיית מים גם מונעת פצעים על הפנים. בטווח הארוך, זו בדיוק הדרך לשמור על שיער בריא וחיוני.

שיער בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד