י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שבת מעל לכל

האתגר הראשון של ביטי דויטש: תחרות אולימפית בשבת

"הרגשתי כאילו קיבלתי אגרוף לבטן. גיליתי שתאריך המרתון האולימפי הוזז לשבת", שיתפה דויטש את העוקבים שלה, אם כי האמונה שלה ברורה: "אמשיך לייצג בגאווה את ישראל ואת הערכים שלי כשאשה יהודיה, דתית וספורטאית מקצוענית"

האתגר הראשון של ביטי דויטש: תחרות אולימפית בשבת
אילוסטרציה צילום: pixabay

לא מכבר צורפה ברכה דויטש (ביטי), האצנית החרדית, לסגל האולימפי לשנת 2020 בענף המרתון, וכבר היא מתמודדת עם אתגרים שמעמידים אותה אל מול האמונה שלה, אם כי הבחירה שלה ברורה. דויטש הודיעה כי במידה ותחרות הריצה תתקיים בשבת - היא תיאלץ שלא להשתתף בה.

את הרהורי לבה שיתפה בחשבון הפייסבוק שלה.

"הרגשתי כאילו קיבלתי אגרוף לבטן. גיליתי שתאריך המרתון האולימפי הוזז לשבת", כתבה דויטש.

"כאשר החלטתי להציב לעצמי את המרתון האולימפי כמטרה, הדבר הראשון היה לוודא שהתאריך לא ייפול על שבת. כשהודיעו שאליפות העולם מתקיימת בשבת אפילו לא חשבתי על אכזבה כי ידעתי שתהיה לי האולימפיאדה".

"למעשה, רק לאחרונה נשאלתי בראיון עם איזה אתגרים דתיים אני מתמודדת וכמעט צחקתי במחשבה שלי, כי לא היו הרבה כאלה. עניתי שריצה מאוד תואמת לאורח החיים הדתי שלי. אלא שעכשיו פתאום העניינים הסתבכו. החלום האולימפי לפתע נראה רחוק, בדיוק כשאני בשיא ההשקעה העצומה כדי להגיע לשם. מה יקרה אם אחרי כל הדרך, לא אוכל להשתתף?"

"למרות התסכול האישי מהבשורה הזו, אני מתכוונת להישאר רגועה ושמחה. אני אמשיך להתאמן ולהתקדם ככל יכולתי, בלי קשר אם המרתון יתקיים בשבת או לא. אני לוחמת, אינני מרימה ידיים ואעשה כל שביכולתי כדי לשנות את מועד הריצה האולימפית".

בסיום דבריה כתבה: "החיים לא תמיד עוסקים בתוצאות. לפעמים המסע הוא לא פחות חשוב ואני כאן בשביל המסע. אמשיך לייצג בגאווה את ישראל ואת הערכים שלי כשאשה יהודיה, דתית וספורטאית מקצוענית".

תחרות ריצה מרתון אולימפי ברכה ביטי דויטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד