י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אל תעמדו מנגד

יאיר נתניהו תוקף הפרקליטות עם משל אכזרי

בחשבון הטוויטר שלו מסביר בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו על הקשר בין להקת טורפים המשחרים לטרף ובין אנשי הפרקליטות • "להקת האריות היא כמו הפרקליטות ושאר 'הדיפ סטייט'"

יאיר נתניהו תוקף הפרקליטות עם משל אכזרי
יאיר נתניהו צילום: מתוך שידורי ערוץ 20

יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה, נמצא בראש חץ תוקפי השמאל ובשנים האחרונות הוא מגן על אביו ועל הימין הישראלי ללא הרף במרחבי הרשת.

היום צייץ יאיר בחשבון הטוויטר שלו משל ונמשל אודות המצב הפוליטי בישראל:

"מצפייה ב'נשיונאל ג׳אוגרפיק' (ערוץ טבע) הגעתי לתובנה מאוד מעניינת" כותב יאיר. "איך להקת אריות, אשר מונה בודדים, מצליחה לטרוף גנו, שנמצא בקבוצה ענקית של אלפי פרטים? כל גנו בעצמו גדול וחזק פי כמה מאריה. "הדרך היחידה של האריות לטרוף גנו" מסביר נתניהו, "זה לבודד אחד מהקבוצה, ואז להכניע אותו כל להקת האריות יחד. ‏התגובה של שאר הגנו בדרך כלל" מספר יאיר, "היא שהם עומדים בצד ומסתכלים באדישות איך האריות טורפים את אחד מהם".

"מדי פעם, במקרים נדירים, שהאריות נטפלים לגנו בודד ומבודדים אותו מהקבוצה, כל שאר הגנו מחליטים להסתער ולהציל את אותו גנו בודד, וכשהם עושים זאת, האריות בורחים תוך כמה שניות על נפשם, מפני המון הגנו הזועם."

יאיר עבר מתיאור מצב הטבע לנמשל: "האלגוריה שלי היא שלהקת האריות היא כמו הפרקליטות ושאר 'הדיפ סטייט' ושהגנו זה כמו נבחרי הימין. אם יפסיקו כל פעם להסתכל באדישות איך אחד מהם נטרף, אז יהיה פה שינוי. הגנו האדישים שמסתכלים על אחד מהם נטרף, לא מבינים שאחרי שהאריות יאכלו אותו וישבעו, למחרת הם יצודו אחד נוסף ולמחרת אחד נוסף וכך הלאה."

יאיר נתניהו בנימין נתניהו הפרקליטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד