י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הבחירות יימנעו?

נתניהו בדיונים עם מקורביו: שוקל לוותר על החסינות

נתניהו שוקל להיענות לקריאתו של גנץ ולוותר על בקשת החסינות מהכנסת מפני העמדתו לדין, וזאת בכדי להוכיח כי גנץ לא מעוניין בממשלת אחדות בכל מצב, כך דווח ב'ערוץ 12' | בליכוד מגיבים: "כחול לבן בבולמוס של ספינים"

נתניהו בדיונים עם מקורביו: שוקל לוותר על החסינות
בנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שעות קודם שהכנסת תתפזר, בתום כל הזמנים והניסיונות האפשריים להקמת ממשלה, כשהחוק צפוי לעלות בשעה הקרובה להצבעה בקריאה ראשונה - ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים התייעצויות קדחתניות כדי להחזיר את הצדדים לשולחן המו"מ ולנסות למנוע את הבחירות ברגע האחרון.

על פי הדיווח של עמית סגל ב'ערוץ 12', נתניהו שוקל להיענות לקריאתו של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ שדרש לוותר על החסינות בתנאי לחזרה לשולחן המו"מ, כאשר השעון דוחק עד לשעה 12:00 בלילה, אז הכנסת תתפזר מאליה או שמא יגייסו במיידית חתימות כדי להאריך את קץ הכנסת ה-22 ב-14 יום.

הערכה היא כי מדובר ביוזמה שלא תבשיל, כך שאם לא תחול תפנית דרמטית, מעבר לכך הכנסת תתפזר בשעה 00:00 באמצעות החוק לפיזור הכנסת שנידון בשעה זו בוועדה המיוחדת שהוקמה הבוקר.

מ'הליכוד' נמסר בתגובה לפרסום: "כחול לבן בבולמוס של ספינים, אחרי שהכשילו בכל דרך אפשרית ממשלת אחדות ונכשלו בהקמת ממשלת מיעוט עם אחמד טיבי ואיימן עודה. נותרו עוד כמה שעות. אם כחול לבן יסכימו להחיל את הריבונות על בקעת הירדן והיישובים ביהודה ושומרון, ניתן להקים ממשלה מייד ולמנוע בחירות".

מאידך, יו"ר סיעת 'הליכוד' ח"כ מיקי מכלוף זוהר הגיב בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "בכחול לבן יודעים היטב שויתור על בקשת החסינות משמעו סופו של עידן נתניהו. לכן, אני קורא שוב לראש הממשלה: הגש את בקשת החסינות וכך נקבל אותך רגוע ושקט לעבודתך למען אזרחי ישראל ונמנע מהתקשורת ומהשמאל את החגיגות על חשבוננו. אין לי ספק שאתה תוכיח את חפותך מיד בתום כהונתך בע"ה".

 

הסרת חסינות בנימין נתניהו מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד