י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שוברת שתיקה

גאולה אבן סער תוקפת: אנחנו יודעים מאיפה ההסתה

גאולה אבן סער, רעייתו של חבר הכנסת גדעון סער המתמודד על ראשות הליכוד מול בנימין נתניהו בפריימריז הקרובים, התראיינה לתוכניתו של עודד בן עמי ודיברה בגילוי לב על המתקפות המופנות לעבר בעלה

גאולה אבן סער תוקפת: אנחנו יודעים מאיפה ההסתה
בנימין נתניהו/גדעון סער צילום: תומר נויברג/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

מאז הגיש היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט את כתבי האישום נגד ראש הממשלה נתניהו, הליכוד כמרקחה. גדעון סער יוצא מן הצללים ומציב את עצמו כיורשו של נתניהו ובעוד פחות משבועיים יתמודד מולו ראש בראש על תפקיד יו"ר המפלגה.

מי שלא רואים את עלייתו של סער בעין יפה, הם כמובן ראש הממשלה נתניהו ותומכיו וככל שמועד הפריימריז בליכוד קרב, כך מחריפים הקולות מצדם נגד ח"כ גדעון סער.

אשתו של סער, אשת התקשורת גאולה אבן סער, הגישה בעבר את המהדורה המרכזית של 'כאן 11' ולאחר מכן, עם חזרתו של בעלה לכנסת פרשה מהגשת המהדורה ועברה להגיש תוכנית זניחה יחסית, יחד עם העיתונאי הוותיק ירון לונדון.

בשבוע שעבר, עם הכרזתו של סער כי יתמודד מול נתניהו בפריימריז, פרשה רעייתו לחלוטין מהגשת התוכנית. היום היא התראיינה לעודד בן עמי ודיברה לו בגילוי לב על המתקפות נגד בעלה. 

"מסיתים נגדנו ברשתות רק כי הוא רוצה להתמודד באופן דמוקרטי" אמרה סער לבן עמי. "אנחנו יודעים מאיפה ההסתה באה. זה מסוכן. אני לא רוצה להתייחס לבנו ולרעייתו של ראש הממשלה, הם אינם מתמודדים בקמפיין, אנחנו לא נכפיש ונעליל עלילות כזב. זו לא דרכינו והקמפיין של גדעון לא ייראה כך".

גאולה אבן סער גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד