י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"פשוט בושה"

יאיר נתניהו נגד עמית סגל: תעמולה נגד אבא

סדרת "ימי בנימין" של עמית סגל שפרק ראשון שלה שודר אמש - מעוררת זעם אצל בנו של ראש הממשלה נתניהו • "תעמולה, והתעלמות מאדם שמוכן להקריב את עצמו ומשפחתו ולספוג ביזוי והסתה - פשוט בושה"

יאיר נתניהו נגד עמית סגל: תעמולה נגד אבא
עמית סגל ויאיר נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

סדרת "ימי בנימין" של עמית סגל, שפרק ראשון שלה מתוך ארבעה שודר אמש (ראשון) - לא מפסיקה לרדת מהכותרות. לאחר שגדעון סער זעם על שידורה ודרש מהרשות השנייה להורות על דחיית שידור הסדרה אל הימים שאחרי הפריימריז, כעת גם יאיר נתניהו תוקף את הסדרה ואת העיתונאי עמית סגל ומכנה אותה "תעמולה".

"אוקיי ראיתי את התוכנית הזאת של ערוץ 12", כתב יאיר. "להגיד שאני מופתע שהם הפכו אותה לתעמולה? לא. התעלמות מוחלטת מהאומץ של נתניהו להציל ולהבריא את כלכלת ישראל למרות המחיר הפוליטי הכבד, התעלמות מוחלטת מההקשר הבינלאומי והלחץ האמריקני בפשרות הטקטיות עם הפלסטינים בימי קלינטון ואובמה".

לדבריו, מדובר ב"התעלמות מוחלטת מעמוד השדרה הימני אידאולוגי, של אדם שמוכן להקריב את עצמו ומשפחתו ולספוג ביזוי והסתה במשך עשורים מהתקשורת והדיפ סטייט, למרות שיודע שיוכל להיות האליל שלהם אם רק יתהפך כמו שרון. ואחרי כל זה התוכנית מציגה אותו כפוליטיקאי ציני חסר אידיאולוגיה. פשוט בושה".

עם זאת, שעות מאוחר יותר מצא יאיר נקודת זכות בתוך הפרק הראשון, "מתוך כל התעמולה של הפרק הראשון של ״ימי בנימין״, גיליתי רק משהו מעניין אחד. הראיון עם יאיר לפיד. הוא לקח ממש קשה ובאופן אישי את הפיטורים שלו ממשרד האוצר ב2014. מאז הוא במסע ונטדה (ונדטה, הטעות במקור י.ל) אישי תוך כדי שהוא מפעיל את כל חבריו בדיפ סטייט (סגלוביץ ושות) ובתקשורת שיתפרו את נתניהו וינקמו בו".

יאיר נתניהו עמית סגל ימי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד