י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בדרך למאבק?

ליצמן נערך לבחירות: נועד עם רב דתי לאומי

בבת ים התקיימה היום פגישה בין סגן השר יעקב ליצמן לבין הרב דוד חי הכהן - רב דומיננטי בציונות הדתית, כשעל השולחן נידונה אפשרות תמיכתו של הרב במפלגת יהדות התורה

ליצמן נערך לבחירות: נועד עם רב דתי לאומי
הרב הכהן עם יעקב ליצמן צילום: באדיבות המצלם

לאחר שבבית היהודי הבהירו כי ינסו להחזיר את תמיכתו במפלגה של הרב דוד חי הכהן אחרי שתמך בסיעת יהדות התורה - יו"ר סיעת יהדות התורה נועד היום לפגישה עם הרב בבת ים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך הפגישה, הבהיר הרב חי הכהן לסגן השר ליצמן כי תמיכתו בסיעת יהדות התורה עדיין עומדת וכי לא מתקיימים מגעים בינו לבין נציגים מהבית היהודי.

בנוסף, סגן השר ליצמן ניצל את ביקורו הבוקר בבת ים ונועד לפגישה עם ראש העירייה צביקה ברוט, שהחליט בשבוע האחרון שלא להפעיל את מערך התחבורה בשבת. ליצמן שיבח את ראש העירייה על האומץ עבור שמירת השבת.


יעקב ליצמן עם ראש עיריית בת ים. צילום: באדיבות המצלם

כזכור, ל'בחדרי חרדים' נודע בשבוע שעבר, כי בשבועות האחרונים התקיימו מספר שיחות בין יו"ר 'הבית היהודי' השר הרב רפי פרץ לבין הרב דוד חי הכהן בהן עלתה הדרישה לשוב ולתמוך ברשימת הציונות הדתית.

על פי בכירים שנחשפו לתוכן השיחות, בבית הרב ביקשו לבדוק את החיבורים הצפויים של רשימות הציונות הדתית ובאם איילת שקד ונפתלי בנט לא יהיו חלק מגוש אחד - הרב יחזיר את תמיכתו. 

הרב דוד חי הכהן יעקב ליצמן הבית היהודי יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד