י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עימות סוער ושיר ברוסית > צפו

אייכלר תקף את הח"כים ושר ברוסית • צפו

חבר הכנסת הרב ישראל אייכלר תקף היום במליאת הכנסת את מפלגת 'ישראל ביתנו' וכינה אותה "אנטישמית" | בהמשך הוא התעמת עם חבר הכנסת עודד פורר "כשתחזור בתשובה אני אדבר אתך" • צפו

אייכלר תקף את הח"כים ושר ברוסית • צפו
אייכלר/ליברמן צילום: פלאש90

בנאום חריף שנשא ח"כ ישראל אייכלר במליאה הוא תקף את התנהלותם של חברי סיעת ישראל ביתנו שאותה כינה "אנטישמית". אייכלר טען כי "ישראל ביתנו מפיצה סרטונים מזעזעים נגד הציבור החרדי בהם היא משמיצה כי "מיליון אורתודוקסים חיים על חשבוננו". 

"אני לא מוכן לתת לליברמן את יהודי רוסיה" פתח אייכלר, "יהודי רוסיה הם שלנו. גדולי החכמים שלנו נולדו ברוסיה".

"אני שמעתי ממנחם בגין שאבא שלו ראה גויים שהכו את הרב של בריסק" סיפר אייכלר, "הוא לקח מקל ונלחם איתם ונפצע. כשהוא שכב במיטה, הוא אמר: הגנתי על הכבוד של הזקן היהודי".

במהלך הנאום, הוטחו לעברו של אייכלר קריאות ביניים מצדו של ח"כ עודד פורר. ח"כ אייכלר השיב לפורר: "לא ביקשתי ממך לדבר, אתה לא ראוי לכך, אינני רוצה לדבר אתך. אל תפריע לי כשתחזור להיות עודד פורר שהכרנו לפני שליברמן הכריז מלחמה על היהדות החרדית אז אני אדבר אתך".

אייכלר הוסיף ותקף את פורר: "כל זמן שאתה מנהל מלחמה נגד הילדים שלנו, כל זמן שאתה גורם לחצי מיליון אנשים לשנוא אותנו, לפגוש את הילדים שלנו ברחוב ולצעוק להם ז'יד, אני לא רוצה לדבר אתך. כשתחזור בתשובה אני אדבר אתך".

ישראל אייכלר אביגדור ליברמן עודד פורר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד