י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שמחה בקרב בני התורה הספרדים

בשיר מזמור: הצרפתים נכנסו לבית הכנסת החדש

אברכי קהילת עולי צרפת נכנסו בשבת האחרונה למשכנם החדש ברחוב מוהליבר בבני ברק. הגבאים הודו לנציגי ש"ס בעירייה על העזרה והסיוע

בשיר מזמור: הצרפתים נכנסו לבית הכנסת החדש
גבאי בית הכנסת עם נציגי ש"ס בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

בשורה טובה ומשמחת בקרב ציבור בני התורה ספרדים בבני ברק. בשבת האחרונה פרשת וישלח נכנסו למשכנם החדש מתפללי בית הכנסת מנין אברכים עולי צרפת בשיכון ג' בבני ברק לבית כנסת במתחם מוהליבר.

הכניסה לבית הכנסת נעשתה בסיועם של נציגי הציבור, סגן ראש העיר ויו"ר הסיעה אליהו דדון, וחברי הנהלת העיר יעקב זכריהו, ישראל בן ששון, ואיש השטח העסקן אבשלום אוחיון, על מאמציהם לסייע לקהילות הקודש בעיר. 

הציבור הרחב מבני הקהילה שהצטופף בליל שבת קודש לתפילה חגיגית, כאשר המקום מלא עד אפס מקום.

גבאי בית המדרש הזמינו את סגן ראש העיר אליהו דדון לשאת דברי תורה וברכה אשר עמד על סגולת בני התורה ובהתפעלות גדולה ממנין האברכים הגדול.

גבאי בית המדרש הודו מקרב הלב לחברי העירייה על המאמץ הגדול והעצום שנעשה בשביל קהילה שהייתה זקוקה לכך, היות ורוב משפחתם אינה שוהה בארץ הקודש וזה מבחינת בית שני שמאחד ומגבש את כל בני הקהילה של עולי צרפת.

חברי הנהלת העיר סיעת ש"ס, הודו לראש העיר הרב אברהם רובינשטיין על התמיכה ושיתוף הפעולה במשך כל השנה ובפרט לקהילות הקודש בעיר אשר מאז כניסתו לתפקיד שם לו למטרה לפאר ולרומם את בני התורה והאברכים בעיר בכל התחומים.

אליהו דדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד