י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בלתי נתפס

תמונה מצמררת: המשפחות יושבות שבעה דלת מול דלת

שורת טרגדיות בלתי נתפסות התקפלו לתוך בניין אחד ברחוב יהודית 10 בבני ברק, שם מתגוררים הוריו של האברך ר' איציק וייס ז"ל אליהם הצטרפו משפחת זק"ש ששיכלו את בנם ארל'ה זק"ש ז"ל שנפטר פתאומי בליל שישי

תמונה מצמררת: המשפחות יושבות שבעה דלת מול דלת
הכניסה לבתי האבלים משפחות וייס - זק"ש צילום: באדיבות המצלם

בבניין ברחוב יהודית 10 בבני ברק, יקומו מחר בבוקר (ראשון) מהשבעה משפחתו של האברך ר' איציק וייס ז"ל, שנפטר בעיצומה של השבעה על בנו הפעוט ישראל ז"ל. 

ביום שישי הצטרפו לשבת שבעה השכנים של משפחת וייס מהדלת ממול, משפחת זק"ש, שבנם הצעיר הבחור חיים אהרן זק"ש ז"ל בן ה - 15 וחצי נפטר בליל שישי באופן פתאומי בעת שהיה במדרגות הישיבה בדרך לסדר שלישי. 

בקומת הבניין, מול מודעות האבל, שמו שלטי הכוונה למנחמים הדלת מצד ימין משפחת וייס והדלת מצד שמאל משפחת זק"ש. 

ארל'ה זק"ש ז"ל שלקח בצורה קשה את פטירתו של ר' איציק וייס ז"ל כפי שסיפר אביו בלוויה, החל ללמוד משניות וקיבל על עצמו לסיים שישה סדרי משנה לעילוי נשמתו של שכנו לבניין שנים רבות. 

בישיבת 'תפארת מרדכי' שבה למד החלו ביום שישי בחיזוק גדול לזכרו של חברם, ראש הישיבה הגרי"ש זק"ש מסר שיחת חיזוק בפני הבחורים שהשתתפו רק בלוויה בישיבה ולא נסעו לבית קברות בשעת לילה מאוחרת. 

תוך כך, איגוד הבוגרים של ישיבת מיר ברכפלד החל ביוזמה מרגשת לזכרו של ר' איציק וייס ז"ל באופן ספונטני ותופסת תאוצה: כתיבת ספר תורה לעילוי נשמת החבר האהוב. הספר יוכנס להיכל ישיבת מיר מודיעין עילית, בה גדל ובנה את עולמו האישי הנדיר.

איציק וייס ז"ל חיים אהרן זק"ש ישיבת מיר ברכפלד ישיבת תפארת מרדכי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד