י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
יצא מזה חילול השם

הזמר התנצל שהופיע עם ראש הממשלה בכפר חב"ד

הזמר הפופולרי יואלי דוידוביץ, מבקש סליחה ומחילה שלא יכל לעזוב את התוועדות י"ט כסלו בכפר חב"ד בה הופיע ראש הממשלה בנימין נתניהו • המכתב המלא בפרסום ראשון ב'בחדרי חרדים' 

הזמר התנצל שהופיע עם ראש הממשלה בכפר חב"ד
הזמר יואלי דוידוביץ צילום: יעקב נחומי

במעמד חגיגות י"ט כסלו שנערכו בכפר חב"ד בשבוע שעבר הופיעה המקהלה החסידית 'מלכות', יחד עם אחד מחברי המקהלה הסולן והזמר יואלי דוידוביץ'. הזמר שהינו חסיד סאטמר נאלץ להיות חלק מקבלת הפנים של המקהלה לראש הממשלה בנימין נתניהו שהגיע לאירוע בכפר חב"ד. 

בעקבות כך, התנצל הזמר שהינו חסיד סאטמר ובמודעה שתלה בבית הכנסת של חסידות סאטמר בבית שמש אליה משתייך הזמר כתב מכתב התנצלות וביקש סליחה ומחילה. 

"בהיות שיצא מכשלה מתחת ידי, ונקלעתי שלא ברצוני למאורע של שירה בכפר חב"ד במסגרת מקהלת "מלכות", בה הופיע ראש ממשלת הכופרים, וברצוני היה לעזוב את המקום ומחמת סיבת אבטחת המקום על ידי הרשויות לא יכולתי לעשותו, ואיך שהיה יצא מזה חילול שם שמים". 

"ובהיות שנכשלתי בענין חמור כזה של כיבוד וחנופה לרשעים וחילול ד', לא אוכל למצוא מרגוע לנפשי, ובפרט שהתחנכתי כל השנים על ברכי הדרך של מרן רבינו הקדוש זי"ע (רבי יואלי מסאטמר מ.ו.) וכך התחנכתי מבית אבא שושילתא דדהבא, אי לכך הנני מגלה דעתי שלא ברצון נעשה הדבר, אבל היות שאחד שוגג ואחד מזיד בחילול ד' הנני מפיל תחינת בפני בורא עולם ומבקש מחילה וסליחה על המכשול והשם הטוב יכפר בעדי". 

 

יואלי דוידוביץ מקהלת מלכות ראש הממשלה בנימין נתניהו כפר חב"ד י"ט כסלו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 49 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד