י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הלהבות בערו באורח פלא"

הברכה של בני הזוג טראמפ לכבוד החנוכה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שיגר ברכבה מיוחד לעם היהודי לכבוד חג החנוכה. בברכתו גילה טראמפ בקיאות בסיפור חג החנוכה ולא שכח להדגיש את הקשר המתהדק בין ישראל לארה"ב

הברכה של בני הזוג טראמפ לכבוד החנוכה
טראמפ לצד נרות חנוכה בבית הלבן צילום: אינסטגרם

נשיא ארצות הברית שיגר מסר וברכות לרגל חג החנוכה. באתר של הבית הלבן פורסמה ברכתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לכבוד חג החנוכה.

"מלניה ואני שולחים את איחולינו הלבביים והחמים ביותר לעם היהודי בארצות הברית, בישראל ובעולם, בתחילת חגיגת חנוכה בת 8 הימים" כתב טראמפ.

הנשיא מגלה בקיאות בסיפור היהודי של חנוכה וכותב: "לפני למעלה מ -2,000 שנה השיבו המכבים באומץ את בית המקדש הקדוש בירושלים והבטיחו ניצחון לעם היהודי ולאמונתו, הם הדליקו בגאווה את החנוכייה כדי לקדש מחדש את הבית השני, למרות שהיה מספיק שמן זית בכדי לדלוק ליום אחד, בהשגחה אלוקית, הלהבות בערו באורח פלא במשך שמונה לילות"

"כאשר הקהילה היהודית מתכנסת כדי לחגוג את התקופה המיוחדת והקדושה הזו בשנה" כותב טראמפ, "אנו נזכרים במסר של אלוקים על תקווה, רחמים ואהבה, במהלך שמונת הימים הקרובים, כל נר שיודלק על החנוכיה יסמן לעולם כי חופש וצדק תמיד יזרחו בהירים יותר משנאה ודיכוי".

טראמפ מתייחס בברכתו ליחסים החמים בין המדינות: "כיום היחסים בין ארצות הברית לישראל, אחת מבעלות בריתנו וחברותנו היקרות ביותר, חזקים מתמיד, אנו נמשיך לעמוד לצידו של העם היהודי בהגנה על הזכות שניתנה מאלוקים לקיים את האמונה באופן חופשי וגלוי"

"כאשר אחינו ואחיותינו היהודים מתכנסים סביב החנוכייה בכל לילה" כותב הנשיא, "אנו מתפללים לחגיגה בלתי נשכחת ומבורכת של חג האורות, יהי רצון שאור החנוכיה וחברותם של בני משפחה וחברים ימלאו את ליבכם באושר ובתחושת אמונה מחודשת".

חג חנוכה דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד