כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קורץ למצביעים?

קורץ למצביעים? סער: "אפעל כדי שרוה"מ ייבחר לתפקיד הנשיא"

הישורת האחרונה בליכוד: לקראת הפריימריז שהתקיימו ביום חמישי, חבר הכנסת גדעון סער מפתיע ומתחייב כי יפעל למנות את ראש הממשלה נתניהו לתפקיד נשיא המדינה אחרי שינצח בהתמודדות

קורץ למצביעים? סער: "אפעל כדי שרוה"מ ייבחר לתפקיד הנשיא"
גדעון סער צילום: הדס פרוש, פלאש90

המתח בליכוד מגיע לשיא ימים ספורים לפני הפריימריז הדרמטיים הצפויים במפלגה.

גדעון סער ובנימין נתניהו נאבקים בכל כוחם על רסיסי לגיטימציה ותמיכה במפלגה ובימים האחרונים אף נרשמה עלייה מרשימה לבתיהם של רבנים ובמיוחד זה של ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז.

במאמץ למצות את פוטנציאל המצביעים שלו בליכוד, מפתיע הערב (שני) גדעון סער ומכריז כי לאחר שינצח בהתמודדות בפריימריז, יפעל לסייע לראש הממשלה להיבחר לתפקיד נשיא המדינה.

בכנס בחירות בעיר נתניה אמר סער, "אם אבחר בעוד 3 ימים לתפקיד יו"ר הליכוד, אפעל כדי שראש הממשלה ייבחר לתפקיד הנשיא של המדינה ויוכל להמשיך לתרום למעמדה של מדינת ישראל בעולם. מודה שלא תהיה תגובה חיובית להצעה זו, אבל אפעל בזמן אמת שזה יקרה" בכך מקווה סער לגייס תמיכה ממתפקדי הליכוד שעדיין מתלבטים.

מוקדם יותר, השתתף גדעון סער בסיור ביו"ש במהלכו ביקר במערת המכפלה, שם חזר סער על הבטחתו להחזיק רק בתיק החינוך כאשר ייבחר לראשות הממשלה והפציר במתפקדים אשר הגיעו לסיור, לבוא להצביע ביום חמישי כדי לחולל את השינוי הנדרש שיאפשר הקמת ממשלה בראשותו.

בנימין נתניהו גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד