י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"תגובות מכל המגזרים"

רב המכר 'סולם יעקב' – עכשיו גם באנגלית!

הספר 'סולם יעקב' שחיברו בני הזוג ידידיה וסיון מאיר, והפך לרב מכר, רואה אור בימים אלה גם בשפה האנגלית | "שמחנו מאוד להביא את המסר הזה גם לקהל דובר האנגלית", מסרו הזוג ל'בחדרי חרדים'

רב המכר 'סולם יעקב' – עכשיו גם באנגלית!
הספר סולם יעקב באנגלית צילום: יח"צ

בימים אלה יצא לאור הספר "סולם יעקב", שכתבו ידידיה וסיון מאיר, על הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל, בשפה האנגלית. הוצאת "ארטסקרול", בהנהלת הרב גדליה זלטוביץ', החליטה לתרגם את הספר לשפה האנגלית, לאחר שחזו בהצלחה שלו בישראל.

מאות סיפורים על הרב ומאות עצות, סגולות והנהגות – נגישים כעת לקהל דובר האנגלית. הספר נמכר בארה"ב וגם בישראל, וזמין גם באתר ההוצאה:
https://bit.ly/2E8bb4d

סיון וידידיה אמרו ל'בחדרי חרדים': "לפני מספר חודשים הופתענו לגלות שהציבור הישראלי – מחילונים ועד חרדים – מעוניין לשמוע סיפורי צדיקים בגרסה מודרנית. אנחנו מקבלים עד היום תגובות של אנשים מכל המגזרים על כך שדמותו של הרב אדלשטיין נגעה בהם ושינתה אותם לטובה. שמחנו מאוד להביא את המסר הזה גם לקהל דובר האנגלית".

השניים הוסיפו וציינו, "אנחנו חיים בחודשים האחרונים בארה"ב כשליחי תנועת 'המזרחי' ומגלים פה קהל גדול שמחובר לישראל, לתורה ולרבנים בישראל, ורוצה לדעת יותר. כבר השבוע כמה בתי ספר הזמינו מאות עותקים של הספר, לחלוקה להורים ולמורים, ואנחנו מקווים שגם באנגלית, האמונה, הפשטות והאהבה של הרב – ייגעו בלבבות של אנשים".

הרב יעקב אדלשטיין סולם יעקב ספר חדש רב מכר סיון רהב מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד