כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ראש העיר עזב את הפריימריז והגיע לכבד את האברכים

ראש העיר לוד יאיר רביבו, שמונה לפני כשבועיים על ידי בנימין נתניהו, לנהל את הקמפיין שלו לראשות 'הליכוד', סירב לוותר על השתתפותו בטקס הענקת מלגות לאברכי לוד ואף נשא דברים במעמד • צפו

ראש העיר עזב את הפריימריז והגיע לכבד את האברכים
חלוקת מלגות לאברכים בלוד צילום: יעקב כהן

כ-500 אנשים השתתפו באירוע המרכזי של חג חנוכה שהתקיים באולמי 'לאפייט' בעיר לוד, לכבוד אברכי העיר שעוסקים בלימוד "יורה יורה".

האירוע המפואר נערך על ידי המחלקה לתרבות חרדית, בניהולו של בני סיתאלכיל בשיתוף עם המועצה הדתית, בראשות ר' עמרם איבגי, אשר מעניקה ונותנת את התרבות האיכותית לציבור החרדי בעיר לוד.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו בירך את המשתתפים והלומדים, ואמר כי למרות שנבחר לפני כשבועיים על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, לנהל את הקמפיין שלו לראשות הליכוד, הוא סירב לוותר על טקס הענקת מלגות לאברכים לומדי התורה שחשובים וקרובים לליבו אמר רביבו.

רביבו הוסיף ואמר כי בעיר לוד מחזקים את השבת ובזכות כך רואים ברכה וציין כי כך הוא אומר לכל ראשי הערים.

לאחר מכן העניק ראש העיר רביבו את המלגות לאברכים לומדי התורה, בסך 1,800 ש"ח לכל אחד.

יו"ר המחלקה לתרבות תורנית בני סיתאלכיל הודה בדבריו ליו"ר ש"ס שר הפנים הפריפריה הנגב והגליל אריה דרעי, על השתתפות משרדו במימון הערב המיוחד, לראש העיר עו"ד יאיר רביבו שמחזק את היהדות בעיר ולרב מאיר אסולין ממונה חרדים ורווחה.

את המעמד כיבדו בנוכחותם: רב קהילת גני אביב – הרב משה בובי. ראש כולל 'אהבת חינם' – הרב מאיר אסייג. ראש כולל 'יביע אומר' – הרב יאיר כהן. ראש כולל 'חזון עובדיה' – הרב שי בן ברוך. רב שכונות רמת-שרת, הרב יצחק מוזגורשוילי ועוד.

חלוקת מלגות יאיר רביבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד