כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אצבע מאשימה כלפי ראש העיר

נכנס לבית הכנסת ואיים לרצוח את כל היהודים

אין הרתעה: שני מקרים אנטישמיים נוספים התרחשו בסוף השבוע שעבר ויתכן כי בצאת השבת בארה"ב, נתבשר על עוד מקרים שהתרחשו במהלך השבת | החרדים מאשימים את ראש העיר שמסתפק בגינויים בטווויטר ולא עושה די בשביל למגר את התופעה

נכנס לבית הכנסת ואיים לרצוח את כל היהודים
אילוסטרציה צילום: stocksnap.io

שני אירועים נוספים מצטרפים לשורת האירועים המטרידים בקהילות החרדיות ברחבי ניו יורק בחג החנוכה הזה.

ארגון השומרים של קראון הייטס הוזעק לקריאה בגין אלימות כלפי חרדים בסביבות השעה 01:00 לפנות בוקר, בין חמישי לשישי, אשה אפרו אמריקנית חלפה על פני שלוש נערות חרדיות וסטרה להן ללא סיבה.

מתנדבי 'השומרים' של קראון הייטס עקבו אחרי החשודה ממרחק בטוח עד שהגיעו השוטרים שעצרו אותה בפינת שדרת קינגסטון ורחוב קראון. היא הואשמה בהטרדה מחמירה (פשע שנאה), כרגיל, לחשודה עבר היסטורי של אי יציבות נפשית. כך דיווח האתר Yeshiva world news.

האירוע השמיני במספר, אירע על ידי גבר אפרו אמריקני שנכנס למרכז חב"ד 770 בקראון הייטס ביום שישי בשעה 7:00 בבוקר והצהיר כי הוא "הולך לירות במקום ולהרוג את כולם". לאחר מכן, נמלט החשוד לתחנת הרכבת. כוח משטרה שמתמקד בפשעי שנאה חוקר את שני האירועים, משטרת המחוז, וארגון השומרים הגבירו את הסיורים שלהם באזור.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בנוסף לשני האירועים, ששה תקיפות נוספות נגד חרדים בניו יורק התרחשו עד כה בחג החנוכה.

לא שלמישהו אכפת בניו יורק, מכיוון שברור שזו "העונה" לתקוף יהודים.

חבר המועצה החרדי חיים דויטש פרסם תגובה בחשבון הטוויטר שלו לאחר התקיפה השישית וכתב, "זה רק הלילה החמישי של חנוכה, אבל בדיוק עברנו את פשע השנאה השישי שלנו לחג. היום אחר הצהריים תקפה אשה פיזית אישה אחרת, כשהיא מכנה אותה כינויי גנאי קשים, תודה לשוטרים שפעלו לעצור אותה במהירות".

החרדים מאשימים את ראש עיריית ניו יורק דה בלאזיו, כאחראי הבלעדי לכך שאלימות נמצאת ללא שליטה כלפי יהודים, לדבריהם, הוא מסתפק בגינוי המעשים באמצעות הטוויטר שחוזרים על עצמם כמעט באותו נוסח מוכר "התקפה על יהודים היא התקפה על כל הניו יורקים". חוץ מזה אין שום מעשים אמיתיים בניסיון למגר אותם ולהרתיע את התוקפים הבאים.

תקיפות אנטישמיות חיים דויטש ביל דה בלאזיו בית חב"ד 770

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד